MS Windows
briani 27239
Hvordan slettes Explorer 6.OuylookExpress ~
Fra : la

Dato : 07-10-05 08:29

Ja, er der en der kan gi mig en rimlig og forståelig måde,at gøre dette
på.Jeg så det engang for længe siden ,hvordan det kunne gøres,men da virkede
det besværligt og meget indviklet, "så kan nogen hjælpe". ps:
Ja det har forbindelse med, at OutlookExpress ikke virker når mail skal
besvares,på den rigtige måde.

Mvh. Jama

Fra : la

Dato : 07-10-05 09:26

"la" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh. Jama

> Har klaret problemmet med "TweakLite Assorted"

Så undskyld jeg spurgte,svaret havde jeg fået med et ling jeg troede bare
det var vedkommendes hjemmeside og ikke dette progr.

Mvh. Jama