MS Windows
briani 27239
Audioproblemer - mikrofonen forsvandt!
Fra : mogens

Dato : 07-10-05 07:23

Efter at have opgraderet mit motherboard fik jeg en 3D-audio pakke
installeret (Xear 3D). Fedt nok, men problemet er så bare at jeg normalt
tilslutter mit headset til ip-telefoni med hovedtelefonen til det
midterste grønne audio-ud stik, og mikrofonen til det pink stik (jeg har
kun de normale tre audiostik: pink, grøn og blå).

Iflg. 3D-konfigurationen er blåt stik nu Ls og Rs, medens grønt er L og
R og sluttelig pink C og sub. Det er jo fint nok hvis jeg skal tilslutte
mit surround udstyr, men hvordan får jeg så i grunden tilsluttet min
mikrofon ??

Har prøvet at tilslutte miken, men det funker bare ikke.

Håber nogen kan hjælpe med et godt råd.

PS: Et link til et godt og billigt trådløst headset til ip-telefoni
modtages med kyshånd!

Mogens

Fra : mogens

Dato : 07-10-05 07:38

mogens wrote:

> PS: Et link til et godt og billigt trådløst headset til ip-telefoni
> modtages med kyshånd!
>
> Mogens

Fandt løsningen. Jeg havde overset at der var et konfigurationsvalg hvor
jeg kan vælge mellem headset og et antal højttaleropsætninger. Så der er
lyd på igen

Mogens