MS Windows
briani 27239
Mangler c$ og admin$ på en XP
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 06-10-05 19:08

Jeg har haft en bruger, som har været lokal administrator på et par maskiner
(hvilken han ikke er mere, af ganske indlysende årsager).

På en eller anden måde, har han ment at der ikke var behov for de to shares
c$ og admin$, hvilkem naturligvis giver en række problemer, blandt andet ved
udrulning og opdatering af antivirus software.

Når jeg manuelt laver dem, så forsvinder de ved en genstart (

Nogen der kender en Q ved MS?

Mvh
Allan Schuster Bach

Opfølgning til dk.edb.system.ms-windows

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 06-10-05 20:07

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> wrote in message
> [...]
> shares c$ og admin$, hvilkem naturligvis giver en række problemer,
> blandt andet ved udrulning og opdatering af antivirus software.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q318755
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B314984

/klaus

Fra : Peter Jensen