MS Windows
briani 27239
svar på mails i news gr. der ikke kan ikke~
Fra : la

Dato : 06-10-05 12:54

> Prøv at spørge i gruppen
>
> Og prøv at komme med en bedre beskrivelse af, hvad du gør, og hvad der
> sker. Hvad du fx klikker på for at svare på et indlæg, og om der fx står
> noget i forbindelse med de tre felter, om du får fejlmeddelelser osv.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.
> http://kimludvigsen.dk

Når jeg som nu,f.eks. skal svare på dit indlæg, kan jeg ikke som man skal,
sende det via svar til gruppen,men må sende det via ny meddelelse, ellers er
det cigaren "popper" op i venstre
hjørne med tre felter uden skrift på.Og uanset hvad jeg trykker på kan
svaret ikke
sendes.Så jeg må altså sende det som en ny meddelelse til gruppen, og det er
jo
ikke særlig smart,.folk tror jeg ikke kan finde ud af ,at svare på
mailen.Jeg håber dette gir en rimlig forklaring på mit problem,selv tror
jeg,at OutloolExpress er i udu,men det er jo ikke som i Win98,at jeg bare
kan indstall.programmet igen,så får man at vide, at der er et nyere program
indstall.Så,hvad gør jeg. "det skal lige nævnes,at det kun er i news gr.
dette sker,alm.mail kan godt besvres på den alm. måde)
Mvh. Jama