MS Windows
briani 27239
Ved opstart viser win xp "denne computer" ~
Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 05-10-05 20:14

Hej
Ved opstart viser min win xp "denne computer" og ikke det normale
skrivebord....med alle ikonerne på, jeg kan så bare lige fjerne det ved at
klikke oppe i hjørnet på X et

men efter næste genstart starter den op igen med at vise "denne computer" og
ikke det normale skrivebord.....hvordan får jeg den til at holde op med at
vise "denne computer"...??

--
Med Venlig hilsen/With Best regards
Peder Hansen

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 07-10-05 08:49

Slet ingen der har en go ide om hvad der kan være galt....?

Fra : Sjak

Dato : 07-10-05 09:20

"Pdr(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Slet ingen der har en go ide om hvad der kan være galt....?

Et bud!
Kunne man forestille sig at du ved en fejl havde fået oprettet en genvej til
"Denne computer" i mappen "Start"?

Har du også problemet hvis du starter i andre profiler - f.eks
"Administrator"?

Mvh
Søren J

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 07-10-05 10:19

Kan ikke umiddelbart se der skulle være en genvej til Denne computer i
startmappen - det er sgu lidt underligt - jeg logger kun på som admin....