MS Windows
briani 27239
Dato og år løber løbsk - Kim Ludvi~
Fra : Viktor Andersen

Dato : 05-10-05 19:49

Svar til Kim Ludvigsen på dit spørgsmål:

Ja, det er samme dato nemlig 1.12.98 kl. 23.01.32 den fremkommer med.

Hilsen
Viktor

Den 01-10-05 17.16 skrev Viktor Andersen følgende:

> Efter at have afinstalleret Antivir og installeret AVG, er min bekendtes
> computer begyndt at skabe sig med forkert dato og år. Selv om hun
> korrigerer datoen og året, så der den gal igen ved ny opstart.

Det kan være batteriet, der er løbet tør. Er det den samme dato ved hver
opstart?

> Kan det have noget at gøre med antivirusprogrammet?

Kun hvis afinstallationen har betydet, at hun er blevet smittet med en
virus.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-10-05 21:01

Den 05-10-05 20.48 skrev Viktor Andersen følgende:
> Svar til Kim Ludvigsen på dit spørgsmål:
>
> Ja, det er samme dato nemlig 1.12.98 kl. 23.01.32 den fremkommer med.

Så er det ganske givet batteriet, der skal udskiftes.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,

Fra : Viktor Andersen

Dato : 05-10-05 21:22

Tak for svaret, Kim.

Hilsen