MS Windows
briani 27239
IE6-Søgeliste
Fra : william

Dato : 05-10-05 18:08

Jeg har sendt dette spm før, men kom til at lægge det ind under en anden
tråd:

Når man søger på nettet i f.eks. Google, dannes der en efterhånden lang
liste indeholdende hvad man tidligere har søgt på.
Hvordan "Clearer" man denne liste?

Jeg fik følgende svar fra Finn3200:

Kontrolpanel
Internet options
delete cookies - delete files - clear history

- men det virker IKKE.

Andre forslag?

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 05-10-05 19:11

"william" <william@nowhere.moc> wrote in message

> Når man søger på nettet i f.eks. Google, dannes der en efterhånden
> lang
> liste indeholdende hvad man tidligere har søgt på.
> Hvordan "Clearer" man denne liste?

De er alle gemt i history-mappen - f.eks.:
c:\documents and settings\{username}\local settings\history\
("local settings" er vist nok "lokale indstillinger" i DK-version)

Der er flere undermapper med alt efter hvornår en URL har været brugt
sidst. Markér de URLer du vil slette, og tryk Delete.

/klaus

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 05-10-05 19:47

....kan da lige se på Thomas' svar at jeg svarer på det forkerte.

Hvordan får man Google til at gemme tidligere søgninger?

/klaus

Fra : Thomas gade

Dato : 05-10-05 19:32

william wrote:

> [...]
>
>Kontrolpanel
>Internet options
> delete cookies - delete files - clear history

Den lette måde:

Dobbeltklik i google søgefeltet det burde frembringe dine tidligere
søgeord. Marker det første og hold lad musen hvile over det. Hold
herfter delete nede til listen er slettet.

Mvh Thomas

Fra : william

Dato : 05-10-05 20:32

Tusind tak - det var lige det der skulle til.