MS Windows
briani 27239
Software installeret på PC'er ?
Fra : Ricky

Dato : 04-10-05 08:07

Hejsa

Nogen som kender til et program, der kan scanne en PC'er og returnerer
information om hvilken software der er installeret og hvilken license
key der er anvendt ??

/Ricky

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 04-10-05 09:37

On 4 Oct 2005 00:06:39 -0700, "Ricky" <ricky@rickym.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Nogen som kender til et program, der kan scanne en PC'er og returnerer
>information om hvilken software der er installeret og hvilken license
>key der er anvendt ??

Ta' et kig på Belarc Advisor v7.0m - kan hentes gratis her:

http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,8078,00.asp

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : John

Dato : 04-10-05 12:05

"Gert Søgaard Jensen" skrev i en meddelelse

> Ta' et kig på Belarc Advisor v7.0m - kan hentes gratis her:
>
> http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,8078,00.asp

Nyeste er 7.0t:
http://www.belarc.com/free_download.html

Mvh John

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 04-10-05 16:18

On Tue, 4 Oct 2005 13:05:06 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok> wrote:

>Nyeste er 7.0t:
>http://www.belarc.com/free_download.html

Tak for tippet, John - 7.0t er nu hentet og installeret.

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : John

Dato : 04-10-05 16:41

"Gert Søgaard Jensen" skrev i en meddelelse

> Tak for tippet, John - 7.0t er nu hentet og installeret.

Velbekomme!

Ønsker du endnu flere oplysninger om din 'puter, er gratis Everest Home
Edition 1.151.195 (gl udgave) evt et godt valg:

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=234134

(Nyeste gratis version 2.2 viser ikke software, man er blevet
kommercielle...)

Mvh John

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 04-10-05 16:53

On Tue, 4 Oct 2005 17:41:24 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok> wrote:

[klip]

> [...]
>
>http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=234134
>
>(Nyeste gratis version 2.2 viser ikke software, man er blevet

Tak igen - 1.151.195 er hentet og installeret.
Den version, jeg havde kørende, var 1.10.106

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : John

Dato : 04-10-05 17:03

"Gert Søgaard Jensen" skrev i en meddelelse

> Tak igen - 1.151.195 er hentet og installeret.
> Den version, jeg havde kørende, var 1.10.106

Velbekomme!

Gem evt programmet på CD-rom, hvis du ka' li' det. Denne version kan
muligvis blive vanskelig at finde på nettet fremover.

Mvh John