FTP server IP?
Fra : Sadat

Dato : 08-06-01 17:20

Dav...

Jeg har et problem med min FTP Server (eller den jeg prøver at få op og stå)

Den tar IP'en fra netkortet og ikke router IP'en (wan-ip or what ever)

Jeg har ADSL fra TDC med en SpeedStream 2601 router..

Takker for hjælpen ;)

--
Sadat ~ No Ones Iller

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 08-06-01 19:22

Hej Sadat

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3b20fb85$0$6055$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har et problem med min FTP Server (eller den jeg prøver at få op og stå)
>
> Den tar IP'en fra netkortet og ikke router IP'en (wan-ip or what ever)
>
> Jeg har ADSL fra TDC med en SpeedStream 2601 router..

Routeren router FTP requests hen til din PC, hvis den har den rigtige IP adresse.
Se i din konfigurationsvejledning hvilken IP din PC skal have.
Hvis du har NE2 kan du selv sætte det op, så dden router til den IP du synes.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.: