MS Windows
briani 27239
ControlFile.rb
Fra : Jack

Dato : 02-10-05 13:24

Nogen der ved hvad det er ? Fandt den i TIF, og har ikke set den før, har
Googlet og blev ikke vanvittigt klogere, da de fleste link derfra var døde
eller forbidden

Jack

Fra : L.E.P.

Dato : 02-10-05 13:59

Sun, 2 Oct 2005 14:24:23 +0200, skrev "Jack" <gopot****@hotmail.com> :

> [...]
>Googlet og blev ikke vanvittigt klogere, da de fleste link derfra var døde

Hej Jack.

Fandt dette:

http://filext.com/detaillist.php?extdetail=rb&goButton=Go

Måske kan det få en klokke til at ringe?

Hilsen Lars

Fra : Jack

Dato : 02-10-05 14:09

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> http://filext.com/detaillist.php?extdetail=rb&goButton=Go
>
> Måske kan det få en klokke til at ringe?

Ikke rigtigt ;-( Det skulle altså være noget jeg selv har puttet ind for
nyligt ? Det kan jeg bare ikke rigtigt huske noget om jeg skulle ha´ gjort.
Måske et par scanninger afhjælper problemet..

Tak for din hurtige respons
Jack

Fra : Jack

Dato : 02-10-05 18:29

"L.E.P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse >
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=rb&goButton=Go

> Måske kan det få en klokke til at ringe?

Jeg må indrømme, at jeg ikke aner hvad der sker :-/ Slettes kan den godt,
men kommer igen med det samme. Skal den være der eller hvad sker der lige.
Hvis jeg vælger egenskaber og kopier navnet kommer følgende ved paste:

http://www.microsoft.com/1B8F1111_2FD6_4ab7_9549_72E20EC56FCB/msdaipp/ControlFile.rb

Hjælp please... hvad f..... er det

Fra : none

Dato : 02-10-05 19:13

Jack wrote:
> [...]
> men kommer igen med det samme. Skal den være der eller hvad sker der lige.
> Hvis jeg vælger egenskaber og kopier navnet kommer følgende ved paste:

Søg hele din harddisk igennem med (sjovt nok?) søge funktionen i
windows, og søg på indholdet af filerne i referancen "ControlFile.rb"

Fra : Jack

Dato : 02-10-05 19:35

"none" <""jesper\"@(none)"> skrev i en meddelelse news:4340232a$0$78279
> Søg hele din harddisk igennem med (sjovt nok?) søge funktionen i windows,
> og søg på indholdet af filerne i referancen "ControlFile.rb"

Nu var det første jeg gjorde, jo netop at søge... nada, nill, nul og
nothing :-/

Fra : none

Dato : 02-10-05 19:45

Jack wrote:

> Nu var det første jeg gjorde, jo netop at søge... nada, nill, nul og
> nothing :-/

Har du prøvet at udevide søgningen lidt til kun at søge på "ControlFile" ?
Evt. også søge i registeringsdatabasen ? (regedit i Start => Kør)

Og hvilken mappe lå den i?
Og hvad står der i filen?
Og bruger du Ruby? (Siden det er en Ruby script fil)

Fra : Jack

Dato : 02-10-05 20:03

> [...]
>
> Og hvilken mappe lå den i?
> Og hvad står der i filen?
> Og bruger du Ruby? (Siden det er en Ruby script fil)

den ligger i temp. internet files, jeg bruger ikke ruby, den er tom, det er
en genvej.. prøv selv at kligge.

Fra : none

Dato : 02-10-05 20:12

Jack wrote:
> "none" <""jesper\"@(none)"> skrev i en meddelelse

> den ligger i temp. internet files, jeg bruger ikke ruby, den er tom, det er
> en genvej.. prøv selv at kligge.

Har ikke sådan en fil selv.

Fra : Jack

Dato : 02-10-05 20:50

Fra : none

Dato : 02-10-05 23:06

Jack wrote:

> http://www.microsoft.com/1B8F1111_2FD6_4ab7_9549_72E20EC56FCB/msdaipp/ControlFile.rb

"We’re sorry, but there is no Microsoft.com Web page that matches your
entry. It is possible you typed the address incorrectly, or the page may
no longer exist. You may wish to try another entry or choose from the
links below, which we hope will help you find what you’re looking for."