MS Windows
briani 27239
Fjersupport MSN
Fra : Kell Petersen

Dato : 02-10-05 02:40

Hejsa
Connectede Fjernsupport med en veninde..
via Messenger MSN...
Efter dette , er hendes bæebare begyndt at skrive tal i taksterne , når vi
skriver til hinanden
Er der nogen som har en løsning på dette ..
Det er gået igennem hele maskinen , Så hun hverken kan skrive almindelige
e-mails eller breve i noteblokken eller Word og Outlook Ekspress...

please...
Jeg har det lidt halvdårligt med at være en medansvarlig for hendes ulykke

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 02-10-05 05:34

"Kell Petersen" <kawa@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> please...
> Jeg har det lidt halvdårligt med at være en medansvarlig for hendes ulykke

Nu er blærbare tastaturer jo lidt forskellige, men på min skal man trykke
"FN" + "Num Lock" for at slå det numeriske tastatur fra.

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : O. Skjold \(Odense 5~

Dato : 02-10-05 22:17

"Kell Petersen" <kawa@image.dk> skrev i en meddelelse

<klip>
> Connectede Fjernsupport med en veninde..
> via Messenger MSN...
> Efter dette , er hendes bæebare begyndt at skrive tal i taksterne ,
> når vi skriver til hinanden

Hej Kell

Det er åbenbart en fejl i Messenger (eller i en af de komponenter der
bruges til fjernsupport), for jeg har også prøvet det et par gange.

Som Flemming skriver, så få hende til at trykke <Fn> + <Num Lck>,
eller hvordan det nu er på hendes bærbare.

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : Kell Petersen

Dato : 03-10-05 08:24

> [...]

> Som Flemming skriver, så få hende til at trykke <Fn> + <Num Lck>,
> eller hvordan det nu er på hendes bærbare.

Okay ,, Jeg fik reddet det , ved at gendanne hendes pc 14 dage tilbage ...
Så virkede det igen , og vi holdt os langt fra Fjernsupport..

Sjovt at den kunne gøre det ,, For mens hun trykkede på Bogstaver lavede den
tal ,i stedet for bogstaver , og det var selv i Noteblokken og outlook
ekspress. og især Messenger..hehe..
værre skidt, sådan noget..
Men mener i at det skal være tasterne F+N+numlock
Eller er der en FN tast på hendes blærbare...? (Fujitsu siemens Amarillo ,
tror jeg den hedder)
For så ville jeg prøve engang til ...
Det er jo sjovt at se hvor modige de er ,, når det hele fucker up
Tak for hjælpen...

Fra : O. Skjold \(Odense 5~

Dato : 03-10-05 18:02

> [...]

> lavede den tal ,i stedet for bogstaver , og det var selv i
> Noteblokken og outlook ekspress. og især Messenger..hehe..

De gange jeg har oplevet det har det været ca. tasterne I-Å, J-Æ og M
der bruges til at simulere et numerisk keypad og at fjernsupport så
aktiverer dette tror jeg er en fejl.

> Men mener i at det skal være tasterne F+N+numlock
> Eller er der en FN tast på hendes blærbare...? (Fujitsu siemens
> Amarillo , tror jeg den hedder)

Det er en tast der hedder <Fn> (altså ikke <F> + <N>). Kig evt.
nederst til venstre her:
http://www.theregister.co.uk/2004/06/29/fs2.jpg

> Tak for hjælpen...

Selv tak