MS Windows
briani 27239
Egenskaber for Proceslinien
Fra : Peter

Dato : 30-09-05 10:48

Hej,

Under Egenskaber for proceslinien er der for neden til højre en knap der
hedder "tilpas..", her
kan man bestemme om ikonerne ved uret skal vises hele tiden, eller slet
ikke.

Der er en liste der er opdelt i 2, nemlig Aktuelle elementer og Tidligere
elementer.

Mit spørgsmål er nu følgende: Hvordan er det man sletter de ikoner
(informationer) der står under Tidligere elementer?

Hilsen

Peter.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 01-10-05 19:27

Kan du ikke.

Fra : Ole C

Dato : 01-10-05 20:27

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] skrev blandt andet:

> Kan du ikke.

Du tager fejl - og topposter.
Det sidste kan du læse noget om her:

vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 01-10-05 20:23

Peter skrev blandt andet:

> [...]
>
> Mit spørgsmål er nu følgende: Hvordan er det man sletter de ikoner
> (informationer) der står under Tidligere elementer?

To clear the Past Items list, perform the following steps:

Delete the "IconStreams" and "PastIconsStream" values from the following
registry key:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\TrayNotify

Open Task Manager, click the Processes tab, click Explorer.exe, and then
click End Process.
In Task Manager, click File, click New Task, type explorer, and then click
OK.

Håber du selv kan oversætte til dansk.

--
vh