MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Her kommer der meddelsen....rundll32.exe h~
Fra : ikj

Dato : 28-09-05 10:19

Min PC, AMD Athlon,1,10 gigahertz med 608 megabytes ram, ville i sidste uge
ikke starte, fejlmeddelelser som:
drwsn 32.exe Explorer.exe ssmypics.src poppede op under diverse
forsøg på at få liv i bæstet.

Nu er PCèn formateret og er foruden XPhome og SP2 blevet installeret med
nogle af mine sædvanlige programmer.
Belarc Advisor fortæller mig at MSupdates og virusbeskyttelsen er
Up-to-date.

Alligevel er noget ikke helt ok

F.eks.: funktionen: kontropanel/tilføj-fjern programmer
Her kommer der meddelelsen....rundll32.exe har fundet en fejl og afsluttes
send fejlrapport til MS derefter lukkes programmet.

Softwaren er tilsyneladende korrekt installeret.
Derfor er der nogen der har et bud på hvad jeg skal koncentrere mig om for
at løse problemet

Mvh IKJ

Fra : GB

Dato : 29-09-05 04:40

"ikj" <iverkurtsletdette@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Softwaren er tilsyneladende korrekt installeret.
> Derfor er der nogen der har et bud på hvad jeg skal koncentrere mig om
> for at løse problemet

Kunne det være din RAM? Prøv at hente Memtest [http://www.memtest.org/].
Programmet bootes fra diskette og køres derfra, så din Windows bliver ikke
blandet ind i det.
Du skal nok sætte den i gang med testen om aftenen inden du går i seng -
det tager lang tid at køre den.

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen

Fra : ikj

Dato : 29-09-05 15:02

> [...]
> blandet ind i det.
> Du skal nok sætte den i gang med testen om aftenen inden du går i seng -

Tak for svaret.

Testen er downloaded (memtest86+1.60) og på diskette. Jeg prøver i aften.

Mvh IKJ

Fra : ikj

Dato : 30-09-05 19:55

"ikj" <iverkurtsletdette@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svaret.
>
> Testen er downloaded (memtest86+1.60) og på diskette. Jeg prøver i aften.
>
> Mvh IKJ
Nu er RAM testet og der blev ikke fundet nogen fejl.
Mvh IKJ

Fra : GB

Dato : 30-09-05 20:36

> Nu er RAM testet og der blev ikke fundet nogen fejl.
> Mvh IKJ

Hmmm. Nu er det jo din "gamle" maskine, ellers ville jeg spekulere på for
høj temperatur eller for lille strømforsyning... Jeg må nok give op.

Er du HELT sikker på at dit antivirus har de seneste opdateringer? Har du
kørt Windows Update? Har du scannet for spyware/malware med AdAware eller
lignende?

--
http://www.phyton.dk/urter/
Med venlig hilsen