MS Windows
briani 27239
XP: Jeg har ikke "Internet Services Man~
Fra : :-\) Carsten

Dato : 25-09-05 16:23

Bruger Windows XP dk

Jeg kan ikke uploade min hjemmeside via FrontPage!
Nederst står måske løsningen på dette... en artikel fra nettet!

Der står at jeg skal åbne Programmer - pege på Administrative Tools
og klikke på "Internet Services Manager"

Jeg kan ikke se "Internet Services Manager"...?

Hmmm.... Jeg kan heller ikke se på XP skiven at den kan installeres !

Er jeg blind eller dum?

RESOLUTION
To correct this problem when using Digest Authentication, enable Anonymous
access. To do this, follow these steps:
1.On the Windows Start menu, point to Programs, point to Administrative
Tools, and then click Internet Services Manager.
2.Right-click the Web site on which you want to enable Anonymous access and
click Properties on the menu that appears.
3.In the Properties dialog box, click the Directory Security tab.
4.In the Anonymous access and authentication control section, click Edit.
5.In the Authentication Methods dialog box, click to select the Anonymous
access check box and click OK.

NOTE: The Digest authentication for Windows domain servers check box should
already be selected.
6.Click OK to close the Web site Properties dialog box.

Fra : Anders Lund

Dato : 25-09-05 17:32

Carsten wrote:
> Der står at jeg skal åbne Programmer - pege på Administrative Tools
> og klikke på "Internet Services Manager"

Det skal gøres på webserveren.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : :-\) Carsten

Dato : 25-09-05 22:05

Er du sikker?

Læs:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;291373

Her synes jeg, det ser ud som, om at oroblemet ligger på klienten hvorpå
hjemmesiden ligger ???

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Anders Lund

Dato : 29-09-05 06:28

Carsten wrote:
> Er du sikker?

Ja.

> Læs:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;291373

Er hermed gjort. Internet Services Manager er noget du finder på en
(web)server. Har ikke set det på en klient med Frontpage installeret,
men så igen, har jeg ikke set så mange Frontpage installationer.

> Her synes jeg, det ser ud som, om at oroblemet ligger på klienten hvorpå
> hjemmesiden ligger ???

Må indrømme at det også er en dårlig forklaret artikel.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : hcma

Dato : 26-09-05 09:52

" Carsten" <cjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:4336c0e9$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
>
> Jeg kan ikke se "Internet Services Manager"...?
>
> Hmmm.... Jeg kan heller ikke se på XP skiven at den kan installeres !

Er dit webhotel incl. FP Server Extensions (det skal det være)
m v h
hcma