MS Windows
briani 27239
Framework logon
Fra : StoneWare

Dato : 23-09-05 09:49

Kan man ikke slå den "LOGON" skærm fra der er kommet efter jeg har
installeret Net.Frame 1.1 ( skulle være på maskinen pga ATI center )

Det er skide irriterende når man er vant til at windoze bare starter !!

Please heeeeelp

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-09-05 10:14

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret Net.Frame 1.1 ( skulle være på maskinen pga ATI center )
>
> Det er skide irriterende når man er vant til at windoze bare starter !!

Bare slet eller deaktivér den tilhørende konto, .Netframe vil stadig virke
du vil bare ikke kunne logge på.

Mvh
Benjamin

Fra : StoneWare

Dato : 23-09-05 10:27

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> Bare slet eller deaktivér den tilhørende konto, .Netframe vil stadig virke
> du vil bare ikke kunne logge på.
>
> Mvh
> Benjamin

Benjamin......du har leveret det hurtigste svar jeg nogensinde har fået her
på usenet.............ydermere virker det sgu bare..............nu er jeg en
glad mand igen...........mange tak

Fra : Hans

Dato : 23-09-05 12:34

StoneWare wrote:
> [...]
> installeret Net.Frame 1.1 ( skulle være på maskinen pga ATI center )
>
> Det er skide irriterende når man er vant til at windoze bare starter
Har du husket at hente servicepack'en til .Net? Den retter nemlig den fejl
du beskriver. Er der i øvrigt nogen speciel årsag til at du har valgt
ATI-driveren med Catalyst kontrolpanelet?

Driveren med det normale kontrolpanel er her:
http://dlmdownloads.ati.com.edgesuite.net/drivers/5-9_xp-2k_dd_cp_wdm_26409.exe

Den kræver ikke .net og er ikke så buggy som Catalystudgaven har vist sig at
være.

Hans

Fra : StoneWare

Dato : 23-09-05 13:41

> [...]
>
> Den kræver ikke .net og er ikke så buggy som Catalystudgaven har vist sig

Okey.............det var jeg sgutte klar over.........jeg syntes også det
"nye" kontrol center er lavet for "dumt"..........det gamle var meget mere
overskueligt.........vil straks hente den du linker
til................takker