MS Windows
briani 27239
Problem med valg af detaljer for filer
Fra : Christian Sparre

Dato : 20-09-05 22:34

Hejsa

Jeg har et lidt underligt problem.

I Stifinder kan man vælge og få vist en helt masse forskellige
detaljer om filerne f.eks. version, forfatter, billed dimensioner osv.

Men de er simpelthen forsvundet for mig, jeg kan kun se Navn,
Størrelse, Type, Ændret Den og Attributter.

Hvis jeg under Windows XP logger ind på Administrator kontoen kan jeg
sagtens vælge de andre. Men med min anden bruger konto (som også er
administrator) kan jeg kun se ovenstående.

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt ?

--
Med Venlig Hilsen
Christian Sparre

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-09-05 11:55

Christian Sparre skrev:

> Men de er simpelthen forsvundet for mig, jeg kan kun se Navn,
> Størrelse, Type, Ændret Den og Attributter.

Åbn en mappe og vælg "Vis" og derunder "Vælg detaljer".

--
Bertel

Fra : Christian Sparre

Dato : 21-09-05 13:49

Nej, du forstod mig vist ikke jeg har _ikke_ mulighed for at vælge
andre end de nænvte de optræder slet ikke i listen over detaljer. De
er pist væk. logger jeg ind som en anden bruger er de der alle sammen.

Kan det tænkes at der er et andet sted at disse kan indstilles så jeg
kan få dem tilbage igen....har ikke den fjerneste anelse om hvorfor de
er væk

Fra : Åge

Dato : 21-09-05 16:22

"Christian Sparre" <sparrez@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det er sikkert the Bogeyman, der har taget dem.

Fra : Christian Sparre

Dato : 21-09-05 17:44

Hva fanden er det for et svar at komme med, kan du hjælpe mig eller
ej!!! hvis ikke så hold dig da væk!

--
Christian Sparre

Fra : Rado

Dato : 25-09-05 12:32

On 20 Sep 2005 14:34:02 -0700, "Christian Sparre" <sparrez@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Men de er simpelthen forsvundet for mig, jeg kan kun se Navn,
>Størrelse, Type, Ændret Den og Attributter.

I Windows 2000 kan man i Stifinder under View/Choose Columns (ved ikke
hvad det hedder i den danske version) konfigurere disse ting. Kunne
forestille mig det også findes i XP.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Christian Sparre

Dato : 25-09-05 15:01

Ja jeg ved udemærket godt hvor man finder den liste, problemet er bare
at valgmulighederne ikke er i listen

Fra : emj

Dato : 25-09-05 15:59

Christian Sparre skrev:

>Ja jeg ved udemærket godt hvor man finder den liste, problemet er bare
>at valgmulighederne ikke er i listen

Hvad hvis du højreklikker på sorteringsbjælken i stedet for. Har du så
de muligheder for at vælge, hvad sorteringsbjælken skal vise?

Hilsen emj

Fra : Christian Sparre

Dato : 25-09-05 18:09

Nej jeg har ikke mulighed for at vælge andet på nogen måde jeg har
prøvet, vedlægger lige links til et par screenshots

http://sparrez.dk/scr/u-details-1.gif
http://sparrez.dk/scr/u-details-2.gif
Disse to er fra min bruger (som er administrator)

http://sparrez.dk/scr/a-details-1.gif
http://sparrez.dk/scr/a-details-2.gif
Disse er fra Administrator kontoen, hvor det kan ses at man kan vælge
mange flere

--
Christian Sparre