MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IE - meget små bogstaver
Fra : Jakob

Dato : 18-09-05 18:25

Hej NG

Jeg er løbet ind i et lille problem, min IE er begyndt at vise meget små
bogstaver på nogle hjemmesider, jeg har kørt virusscan (Norton 2005 + AVG)
og mod spyeware (Ad-Aware), de finder intet der kan afhjælpe problemet.

Eks. på en hjemmeside, det går galt på.
http://www.synthtopia.com/news/05_08/Propellerhead_FlatPack_2.html
Teksten er så lille at jeg ikke engang kan se hvad der står, og jeg er ikke
blevet blind.

Min IE er Version : 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519
Det vil sige at den skulle være uptodate.
Styresystemer er XP

Hvis der er en som kender løsningen vil jeg da gerne have svaret.

MVH Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-09-05 18:42

Jakob skrev:

> [...]
>og mod spyeware (Ad-Aware), de finder intet der kan afhjælpe problemet.

Vis => Tekststørrelse

eller med en scrollmus, scroll + [Ctrl]
--
Knud

Fra : Christoffer

Dato : 18-09-05 18:42

"Jakob" <duckman_duck-spam-@rocketmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.synthtopia.com/news/05_08/Propellerhead_FlatPack_2.html
> Teksten er så lille at jeg ikke engang kan se hvad der står, og jeg er
prøvet at åbne IE
vis > tekststørrelse ?

--
Christoffer

Fra : Jakob

Dato : 19-09-05 16:31

Den var sat til mindst, nu er fejlen rettet.
Jeg takker mange gange.

MVH Jakob

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 18-09-05 18:54

Jadav!

Jeg har samme problem, det sker tit når jeg går ind på Microsofts
hjemmeside, men hvorfor ved jeg heller ikke.

Jeg har problemet på både min bærebar og min stationær, så det er ikke et
grafikkort driver problem!
Det er nok nærmere et XP update problem!

Er der andre der hae et andet bud ???

M.v.h.
Hans Nikolajsen
Homepage: http://home1.stofanet.dk/jadav/