TDC Drivers..
Fra : Sadat

Dato : 08-06-01 16:16

Dav..

Efter en ellers perfekt instalaltion fra TDC af, glemte de at give mig en
instalalitons cd med :(

Så jeg mangler åbenbart nogle drivers til modem/router (ved ikke selv hvad
det er)

Nogen der ved hvordan jeg kan få fat i dem ??

Tak..

--
Sadat ~ No Ones Iller

Fra : Claus Christensen

Dato : 08-06-01 16:26

"Sadat" <sadat@mail.dk> wrote in message
> [...]
> instalalitons cd med :(
>
> Så jeg mangler åbenbart nogle drivers til modem/router (ved ikke selv hvad

Jeg går ud fra at det er NetExpress du lige har fået. Der skal ingen drivere
til router/modem.
Claus

Fra : Sadat

Dato : 08-06-01 16:35

"Claus Christensen" <blackhole@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg går ud fra at det er NetExpress du lige har fået. Der skal ingen
drivere
> til router/modem.
> Claus

Hmm..

Så har jeg et problem.. fordi jeg kan ikke finde noget som helst i
reg-databasen omkring router.. f.eks. Aggregaterate og det server program
jeg har tar IP fra Netkortet.. og ikke routeren.

Whats wrong ?

--
Sadat ~ No Ones Iller

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 08-06-01 16:37

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så har jeg et problem.. fordi jeg kan ikke finde noget som helst i
> reg-databasen omkring router.. f.eks. Aggregaterate og det server program
> jeg har tar IP fra Netkortet.. og ikke routeren.

Hvad er det da du vil?

Virker din installation ikke mere?

mvh
Bjørn

Fra : Sadat

Dato : 08-06-01 16:55

"Bjørn Jørvad" <ursusmajor@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det da du vil?

Sætte en server op..

> Virker din installation ikke mere?

Jo.. men mit FTP program tar IP'en fra netkortet.. og ikke routeren. Det vil
sige at den bliver:

192.168.1.6 isteddet for:

62.243.130.183

???

--
Sadat ~ No Ones Iller

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 08-06-01 17:04

> [...]
>
> Sætte en server op..

> Jo.. men mit FTP program tar IP'en fra netkortet.. og ikke routeren. Det

Så mangler der altså ikke noget fra TDC´s side; men skyldes noget helt
andet.....

Du skal spørge om hjælp til dit problem i en anden gruppe: dk.edb.netvaerk

mvh
Bjørn

Fra : cfg

Dato : 08-06-01 19:40

routeren.
---

> Du skal spørge om hjælp til dit problem i en anden gruppe:
dk.edb.netvaerk

Eller checke dokumentationen til dit FTP server-prg.

--
Henrik Nielsen
Config@hardware.dk