Blowjob
Fra : Tomas O.

Dato : 08-06-01 15:02

Hejsa

Mange fyre siger de ikke kan komme ved blowjob. Det har jeg da
oplevet også, men kun med de piger der ikek forstod at variere men
bare kører derudaf i samme rytme og metode fra først til sidst.

Som når vi mænd slikker piger, skal der varieres og bruges lidt
fantasi for at finde ud af at det ikke kun er stangen og hovedet er
der erogene zoner, men under kuglerne ved siden af og så videre..

Jeg har været sammen med en der suttede og slikkede så man ku høre
englene synge.. og et af hendes tricks var variation men også at hun
strøg mig blidt nedover maven med flad hånd ned mod 'frederik' blidt
og vedvarende og pirrende og delvist drillende, men vigtigst var at
hun variede rytme metode og at hande tunge var alle vegne derned og
nede i det det bageste hul. Hun burde fandme undervise i det *G*

Hilsen
Tomas som er kommet tit og ofte ved blowjobs.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 08-06-01 21:47

> [...]
> hun variede rytme metode og at hande tunge var alle vegne derned og
> nede i det det bageste hul. Hun burde fandme undervise i det *G*

Wow ... *drømme* .. SUK.

> Hilsen
> Tomas som er kommet tit og ofte ved blowjobs.

Jeg blev så dejlig glad af at læse det her.
Det mindede mig om engang jeg hørte englene synge .
Ahh der er nogen der kan. Tro og håb på at I finder en. :)

Venlig hilsen :)
Christian

Fra : Andreas træholt

Dato : 10-06-01 00:34

Blowjobs er bare det bedste...
Jeg foretrækker nu når der er lidt tilllskuere...evt. faren ved at blive
opdaget i toget.. der er meget meget tændende..og hvis man skulle blive
opdaget...Hey.. fuck it..

Har heldigvis en pige der er lige så frisindet som jeg.. drenge envy this
one..

Fra : Hanne L

Dato : 12-06-01 09:37

Andreas træholt skrev i en meddelelse news:3b22b267$0$1531$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Hej Andreas

> Blowjobs er bare det bedste...
> Jeg foretrækker nu når der er lidt tilllskuere...evt. faren ved at blive
> opdaget i toget.. der er meget meget tændende..og hvis man skulle blive
> opdaget...Hey.. fuck it..

Vi elsker at drille/pirre hinanden ved at slikke den, som
taler i telefon. Og det skal helst være med vedkommendes
mor *GGG*. Det kan være ret svært at koncentrere sig og
holde diverse lyde tilbage. Og det bliver som regel til en
hed omgang sex bagefter *SF*.

Mange hilsner
Hanne L

Fra : Martin Bo Christians~

Dato : 12-06-01 16:32

On Tue, 12 Jun 2001 10:37:13 +0200, "Hanne L" <maanelys@mail.dk>
wrote:

> [...]
>mor *GGG*. Det kan være ret svært at koncentrere sig og
>holde diverse lyde tilbage. Og det bliver som regel til en

I er ikke de eneste der gør det.... Det er ganske sjovt :)

/Martin

Fra : René Hjorth

Dato : 11-06-01 19:52

Sun, 10 Jun 2001 01:33:40 +0200 skrev "Andreas træholt"
<itto@mail1.stofanet.dk>

Hej Andreas,

>Blowjobs er bare det bedste...

Enig, både at give og tage i mod (synes jeg)

>Jeg foretrækker nu når der er lidt tilllskuere...evt. faren ved at blive
>opdaget i toget..

Det har jeg faktisk prøvet - en sen eftermiddag på vej hjem i et
halvfyldt tog, sad der en fremmed fyr foran mig og gned sig i skridtet -
da han så at jeg kiggede tog han den frem!

Folk blev lidt forargede, og dem der sad tættest på gik hurtigt, men der
blev et par tilbage - jeg gik derfor på knæ foran ham og gav ham et
blowjob - nogle gik og nogle kiggede.

Han kom (!) i Holte, og jeg slugte lidt senere

René
www.rene.hjorth.com

Fra : FreYa

Dato : 13-06-01 20:18

Mon, 11 Jun 2001 20:52:11 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev René
Hjorth <rhjorth@spamcop.net>:

>Han kom (!) i Holte, og jeg slugte lidt senere

Fn i i i i i i s! ;)
--
Freya

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 13-06-01 20:53

On Wed, 13 Jun 2001 21:17:58 +0200, FreYa <freya@mailto.dk> wrote:

>Fn i i i i i i s! ;)

f r e Y a aaaaaaaaaddddddddddddeeeeee.
mandne din
Bo:)

Fra : Martin Bo Christians~

Dato : 13-06-01 22:43

On Mon, 11 Jun 2001 20:52:11 +0200, René Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

Hej Rene,

> [...]
>blowjob - nogle gik og nogle kiggede.
>
>Han kom (!) i Holte, og jeg slugte lidt senere

Hvorfor er det lige, at det ikke kommer bag på mig? :)

Anyway, tror jeg størstedelen af pendlerne ville blive en smule
forargede - trods alt.....

/Martin

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-07-01 15:10

Wed, 13 Jun 2001 23:43:07 +0200 skrev Martin Bo Christiansen
<martin@NOSPAMgay2net.dk>

Hej Martin,

>Hvorfor er det lige, at det ikke kommer bag på mig? :)

Fordi du måske har fået historien før?

>Anyway, tror jeg størstedelen af pendlerne ville blive en smule
>forargede - trods alt.....

Ganske enig, og jeg må da indrømme at hvis jeg selv var tilskuer, og
tilskuer til noget jeg ikke kunne tænde på, kan jeg ikke udelukke at
være blevet småforarget ligeså og gået...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Martin Bo Christians~

Dato : 09-07-01 18:06

On Mon, 09 Jul 2001 16:10:06 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Wed, 13 Jun 2001 23:43:07 +0200 skrev Martin Bo Christiansen
><martin@NOSPAMgay2net.dk>
>
>Fordi du måske har fået historien før?

Åh ja, de gode gamle dage........

>Ganske enig, og jeg må da indrømme at hvis jeg selv var tilskuer, og
>tilskuer til noget jeg ikke kunne tænde på, kan jeg ikke udelukke at
>være blevet småforarget ligeså og gået...

Jeg også :)

/Martin

Fra : Andreas træholt

Dato : 15-06-01 00:12

> [...]
> blowjob - nogle gik og nogle kiggede.
>
> Han kom (!) i Holte, og jeg slugte lidt senere

René du er simpelthen en gris *gg* CeeJay fortalte godtnok du er Bøsse, og
fred være med det! har selv haft fantasien... Men derfra og så til at hoppe
ud i og give en fremmed fye et blowjob...hmm.. Gutsiest move ever.. *lol*
kan lige forestille mig scenen..

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 17-06-01 14:13

*lol* "He got off at the next station" *sf*

Det kan jeg også *lol*

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-07-01 15:13

Fri, 15 Jun 2001 01:12:21 +0200 skrev "Andreas træholt"
<itto@mail1.stofanet.dk>

Hej Andreas,

>René du er simpelthen en gris *gg*

Tak

Nej hvis jeg skal være ærlig og alvorlig, er jeg heller ikke (helt)
sikker på at jeg ville gøre det igen i dag, hvis jeg ikke havde Nicolai,
og ellers fik chancen...

>CeeJay fortalte godtnok du er Bøsse, og fred være med det! har selv haft fantasien...

Hmmm, måske en fantasi der skulle føres ud i livet?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : John Sahl

Dato : 11-06-01 20:53

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:9fqltj$gra$1@sunsite.dk...
> [...]
> hun variede rytme metode og at hande tunge var alle vegne derned og
> nede i det det bageste hul. Hun burde fandme undervise i det *G*

Har hun ikke det? Hmmm, gad vide hvor Sabina så har lært det henne? *GF*

En ting du glemte at nævne som en af de frække ting mht blowjobs
(og sex generelt) er hvor frækt det er hvis man bare kan se, mærke
og høre hvor meget hun nyder det. Det udtryk i hovedet som siger:
Nu æder jeg dig sgu, tager dig helt i bund.. Sluger dig......

mmmmm, siger jeg bare.......

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 11-06-01 21:18

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse news:_k9V6.4240$rs4.867665@news010.worldonline.dk...
SNIP
Hej John

> Har hun ikke det? Hmmm, gad vide hvor Sabina så har lært det henne?
> *GF*

LOL

> [...]
> og høre hvor meget hun nyder det. Det udtryk i hovedet som siger:
> Nu æder jeg dig sgu, tager dig helt i bund.. Sluger dig......

Ja at se hun er glad for pikken er bestemt heller ikke dårligt. Jeg
håber da ikke der er for mange piger der sutter uden at de kan lide
det. Det er bestemt ikke lige så ophidsende hvis hun kun gør det
fordi hun vil glæde manden.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Hanne L

Dato : 12-06-01 09:44

Tomas O. skrev i en meddelelse news:9g397t$6qe$1@sunsite.dk...

Hej Tomas og John

> [...]
> håber da ikke der er for mange piger der sutter uden at de kan lide
> det. Det er bestemt ikke lige så ophidsende hvis hun kun gør det

Der er da helt klart forskel på entusiasmen og hvordan
man gør det, om man gør det på en mand, man elsker,
eller det er på en, man ikke er så interesseret i.
Elsker man ham, er det ligeså godt for kvinden, mig, at
se og høre ham nyde det, som det er for ham at se det
blive gjort.
Det får i hvert fald mig til at prøve at gøre det endnu bedre
for ham.
Hvordan har I fyre det med, at man bruger tænderne, mens
man slikker? Altså også, udover det andet, man gør, tager
fat med tænderne og lader dem glide opover pikken?

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 12-06-01 10:44

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse news:9g4km4$ml6$1@news.inet.tele.dk...
Hej Hanne

SNIP
> Hvordan har I fyre det med, at man bruger tænderne, mens
> man slikker? Altså også, udover det andet, man gør, tager
> fat med tænderne og lader dem glide opover pikken?

Det kan for mit vedkommende siges meget kort: nul tænder.

Jeg kan lide at blive suttet blidt og veholdende. Det er vist meget
forskelligt hvordan fyre kan lide det. Nogen skal helst have en
kvinde der suger som en støvsuger, det siger ikke mig noget og nogen
vil have det ret hårdt, men ikke jeg.

Til gengæld, fordi jeg jo er S, kan jeg godt lide at bolle en pige i
munden, og kommer hun til at skrabe med tænderne er det jo en perfekt
undskyldning for at 'straffe' hende og evt. varme hendes mås

Hilsen
Tomas O.

Fra : Hanne L

Dato : 13-06-01 00:27

Tomas O. skrev i en meddelelse news:9g4o9f$frs$1@sunsite.dk...

Hej Tomas

> SNIP

> Det kan for mit vedkommende siges meget kort: nul tænder.

Okey.

> [...]
> forskelligt hvordan fyre kan lide det. Nogen skal helst have en
> kvinde der suger som en støvsuger, det siger ikke mig noget og nogen

Det er jo udfordringen ved enhver ny mand at finde ud af,
hvordan han nu kan lide det.

> Til gengæld, fordi jeg jo er S, kan jeg godt lide at bolle en pige i
> munden, og kommer hun til at skrabe med tænderne er det jo en perfekt
> undskyldning for at 'straffe' hende og evt. varme hendes mås

Jeg bliver lige lidt nysgerrig.
Slår du bare over fra "almindelig sex" til at praktisere SM
midt i det hele? Uden at I har en SM-relation?

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 13-06-01 09:18

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse news:9g68di$lsb$1@news.inet.tele.dk...
SNIP

Hej Hanne

> Jeg bliver lige lidt nysgerrig.

Pas på den slags slog katten ihjel *G*

> Slår du bare over fra "almindelig sex" til at praktisere SM
> midt i det hele? Uden at I har en SM-relation?

Niks. Jeg boller ikke en pige i munden som jeg dyrker vanilla med,
medmindre hun kan lide det sådan. Så det er i et Sm forhold jeg
snakker om her.

Og nej jeg slår ikke over i Sm midt i det hele. Enten starter det med
Sm eller også er det 'almindelig' sex hele vejen, medmindre det er en
m pige hvor hun midt i det hele spiller op til noget Sm.

Håber det var svar nok, ellers må du jo spørge igen.
Tomas O.

Fra : John Sahl

Dato : 12-06-01 11:36

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message news:9g4km4$ml6$1@news.inet.tele.dk...

Hej Hanne

> Hvordan har I fyre det med, at man bruger tænderne, mens
> man slikker? Altså også, udover det andet, man gør, tager
> fat med tænderne og lader dem glide opover pikken?

Det kommer an på situationen, nogen gange er det ret fedt, men
der findes situationer, som hvis vi har gjort det FOR mange gange
på kort tid.. Så er jeg sgu for slidt til at det gør godt *G*

Uanset hvad skal det gøres med indlevelse mums siger jeg bare..
Alene tanken.. Uhm..

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 22-06-01 15:23

> [...]
> på kort tid.. Så er jeg sgu for slidt til at det gør godt *G*
>
> Uanset hvad skal det gøres med indlevelse mums siger jeg bare..

Tja...jeg ved nu ikke....den første gang jeg var sammen med det her
par....kom pigen til at strejfe (så vidt jeg husker) mit pikhoved med
tænderne.....så jeg havde et bidemærke på pikhovedet et par dage
efter...lidt underligt at se på

Mvh Jacob