Eksportere bogmærker i Safari?
Fra : kaddier

Dato : 19-10-05 19:32

Hvordan eksportere man bogmærker i Safari (1.3.1/Panther)? Der lader
ikke til at være en indbygget funktion til det! Eller er der noget jeg
har overset?
På forhånd tak og hilsen
Per

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 19-10-05 20:13

kaddier <113@andersen.cc> wrote:

> Hvordan eksportere man bogmærker i Safari (1.3.1/Panther)? Der lader
> ikke til at være en indbygget funktion til det! Eller er der noget jeg
> har overset?

Hent Safari Bookmark Exporter hos:
<http://homepage.mac.com/simx>

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery

Fra : kaddier

Dato : 21-10-05 20:24

> Hent Safari Bookmark Exporter hos:
> <http://homepage.mac.com/simx>

Tak for adressen. Programmet virker udemærket. men hvordan importete jeg
filen i den anden brugers Safari?
Hilsen Per

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-10-05 20:43

kaddier <113@andersen.cc> wrote:

> Tak for adressen. Programmet virker udemærket. men hvordan importete jeg
> filen i den anden brugers Safari?

Måske "Arkiv/Importer bogmærker..." var en idé

PS
Du kan evt. bare kopiere filen "~/Library/Safari/Bookmarks.plist"

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery

Fra : kaddier

Dato : 22-10-05 10:06

> Måske "Arkiv/Importer bogmærker..." var en idé

Det findes ikke hos mig!!
Jeg ved ikke om du måske går udfra Safari 2. Jeg har stadig Panther med
Safari 1.3.1, og der er hverken Import eller eksport muligheder så vidt
jeg kan se. Det er jo det jeg ærger mig lidt over!!

> PS
> Du kan evt. bare kopiere filen "~/Library/Safari/Bookmarks.plist"

Det her var der imod en temmelig god og enkel ide - pudsigt at jeg ikke
kom på det selv!!
Det vat lige det rigtige, - tak for hjælpen!!
Hilsen Per