Lommeregneren vil ikke opdatere valutakurs~
Fra : Peter

Dato : 16-10-05 09:58

Vil jeres?

/Peter

Fra : Jacob Vind

Dato : 16-10-05 10:35

Peter wrote:
> Vil jeres?

Nej, jeg kan heller ikke.

/Jacob.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 16-10-05 12:37

Jacob Vind <news@kabalen.dk> wrote:

> Peter wrote:
> > Vil jeres?
>
> Nej, jeg kan heller ikke.

Nej, her har den også været gal i et par uger.
Jeg er gået over til at bruge ""Konverter enheder" i dashboard.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-10-05 16:50

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Nej, her har den også været gal i et par uger.
> Jeg er gået over til at bruge ""Konverter enheder" i dashboard.

den vil heller ikke opdater her hos mig.

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth

Fra : Per Rønne

Dato : 17-10-05 09:55

Peter <ihatespam@cybercity.dk> wrote:

> Vil jeres?

Min har senest været i stand til det 24. januar 2005, 16:42. Så det er
ikke just en nyhed du viderebringer.

Men jeg har nu tidligere lagt mærke til at det kun er enkelte eksotiske
valutaer der ikke er blevet opdateret.
--
Per Erik Rønne

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-10-05 11:20

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Min har senest været i stand til det 24. januar 2005, 16:42. Så det er
> ikke just en nyhed du viderebringer.

Sludder.
Du havde end ikke Mac OSX 10.4 Tiger på din Mac på den dato.

24.01.2005 er formedentlig den dato Apple klargjorde Tiger til
produktion.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 20-10-05 05:42

Peter <ihatespam@cybercity.dk> wrote:

> Vil jeres?
>
> /Peter

Heller ikke hér....OS X, 10.3.9.....programmet crasher, og jeg har
afsendt en rapport.
M.