Kan ikke slette program fra papirkurven.
Fra : Steen Jensen

Dato : 15-10-05 23:11

Hej
Jeg hentede en prøveversion af ACDSee, men fortrød installationen. Den
røg i papirkurven, og da jeg senere ville tømme papirkurven, fik jeg en
masse meddelelser om diverse filer var låst - og papirkurven derfor ikke
kunne tømmes.

Jeg har i forvejen en trial af ACDSee installeret.

Hvad gør jeg for at tømme papirkurven?
--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 15-10-05 23:41

Steen Jensen <panther@os.dk> wrote:

> Hvad gør jeg for at tømme papirkurven?

Tager en tur i terminalen, eller bruger Trash It:
<http://www.macupdate.com/info.php/id/8214>

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Steen Jensen

Dato : 16-10-05 08:55

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Tager en tur i terminalen, eller bruger Trash It:

Tak for tippet. Jeg fik faktisk bugt med problemet, ved at klikke på
papirkurven, og vælge 'tøm papirkurven' (før valgte jeg Finder > tøm
papirkurven). Underligt, men problemet forsvandt
--
Steen
http://isteen.blogspot.com