OT: WordPress
Fra : Steen Jensen

Dato : 15-10-05 11:49

Jeg er klar over at WordPress ikke er et decideret Mac-spørgsmål, men
jeg ved mange Macbrugere skriver i WP.

Er der nogen der kender en tut/gennemgang af opsætning og brug af
WordPress...eller evt. Pmachine?

Til info: Disse bruges til weblogs...

--
Steen
http://isteen.blogspot.com

Fra : Christian Bech

Dato : 17-10-05 11:33

In article <1h4h4op.4vxmx3dgu8niN%panther@os.dk>,
panther@os.dk (Steen Jensen) wrote:

> Jeg er klar over at WordPress ikke er et decideret Mac-spørgsmål, men
> jeg ved mange Macbrugere skriver i WP.
>
> Er der nogen der kender en tut/gennemgang af opsætning og brug af
> WordPress...eller evt. Pmachine?

Oschlag har lavet en lynguide: http://ozlak.dk/?p=13
Ellers er der meget god info på Wordpress.org.

Og så har jeg egenhændigt bevist at enhver idiot kan sætte den op.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 17-10-05 13:38

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> writes:

> Og så har jeg egenhændigt bevist at enhver idiot kan sætte den op.

Generaliserer du ikke ud fra specialtilfældet?

Har du fx aftestet med Peter Juhl...

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-10-05 13:15

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> on mandag 17. oktober 2005 at
12:32 +0100 wrote:
>Og så har jeg egenhændigt bevist at enhver idiot kan sætte den op.

)

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311