Det lille oversætnings program i dasboard?
Fra : Morten Fjendbo

Dato : 03-10-05 23:50

Hej..
Min Far har et problem, med det lille oversætnings program der ligger i
dasboard (tiger) det ikke virker mere.. Kan det passe at man skal til at
købe programmet?
Han snakker om at den vil have man skal skriv en mail adr. og en kode ind..
Findes der så nogle andre gratis alternativer? gerne med "real time"
oversætning..

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: (REMOVE) i adresse ved svar til mail

Fra : Ole Jensen

Dato : 04-10-05 19:23

Morten Fjendbo <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> wrote:

> Findes der så nogle andre gratis alternativer? gerne med "real time"
> oversætning..

Kan han nøjes med den indbyggede Sherlock?

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Jonas W

Dato : 04-10-05 19:45

> [...]

> købe programmet?
> Han snakker om at den vil have man skal skriv en mail adr. og en kode ind..
Det lyder lidt sært. Det har jeg aldrig været ude for, og jeg bruger det
ganske meget.
> Findes der så nogle andre gratis alternativer?
Jeg brugte Babelizer i 10.3. Det fungerede fint.
http://mrfeinberg.com/babelizer/

Jonas