Skidt med Apples telefon
Fra : Henrik Münster

Dato : 30-09-05 21:29

Der har gennem de seneste år været hyppige rygter om, at Apple skulle
lave en mobiltelefon. Det kunne være en med indbygget PDA eller iPod.
Navnet iPhone har været nævnt mange gange. Apple har vedholdende nægtet,
at en sådan skulle være på vej.
Ærligt talt, så kan det vel også være det samme. Nu har B&O jo
annonceret, at de i samarbejde med Samsung vil lave en mobiltelefon i
den eksklusive klasse. Så kan vi jo bare købe sådan en i stedet. Jeg har
fuld tillid til B&O og er sikker på, at den bliver ganske lækker.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 30-09-05 22:37

Hvor har du været den seneste måned - har du ikke læst om Motorola
ROKR...?

Omend B&O måske ligner Apple, ser man sjældent noget nyt fra den front.
En Beocom med iTunes ser vi næppe...

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-09-05 23:23

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Hvor har du været den seneste måned - har du ikke læst om Motorola
> ROKR...?

Jo da, den er blevet rakket ned stort set alle steder. Og så er det jo
bare en mobiltelefon med iTunes. Det er jo ikke et smart, integreret
apparat i Apples særlige stil. Faktisk står der slet ikke Apple på den,
for det er jo en Motorola telefon.

> Omend B&O måske ligner Apple, ser man sjældent noget nyt fra den front.
> En Beocom med iTunes ser vi næppe...

Den ligner sikkert ikke Apples ting, men den er sikkert lækker og
betjeningsvenlig, som vi også forventer, Apples produkter er det. Vil
man have en lækker telefon, og Apple ikke laver en, så er B&O da en
mulighed. Hvad B&O i øvrigt angår, så mener jeg da, deres MP3-afspiller
er blevet Mac-kompatibel for nogen tid siden.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Bruno

Dato : 30-09-05 22:48

Henrik Münster wrote:
> [...]
> lave en mobiltelefon. Det kunne være en med indbygget PDA eller iPod.
> Navnet iPhone har været nævnt mange gange. Apple har vedholdende nægtet,

Mit bud er at der måske sker noget den dag 3G og/eller UMA bliver
udbredt i USA, sså ville det ikke overraske med mobil/ipod/pda ting fra
Apple.

> [...]
> den eksklusive klasse. Så kan vi jo bare købe sådan en i stedet. Jeg har
> fuld tillid til B&O og er sikker på, at den bliver ganske lækker.

Måske hvis Samsung kan holde dem på banen, ellers så kan det blive lige
så håbløst som B&O's MP3 afspiller. Den er ganske vist nydelig, men
fylder for meget, kan for lidt og koster en formue. Men laver de en
lækker telefon, så tror jeg bestemt der er et marked for der er i dag et
kæmpe hold mellem de semi-lækre Motorola og Nokia tingester og så
Vertu's der er ude på overdrevet.

Mvh

Bruno