Mangler PSU til PB på sydfyn
Fra : Ian

Dato : 22-09-05 12:49

Det er måske et skud i tågen, men skulle der være en i Svendborg eller
omegn som har en strømforsyning til en Powerbook (65W) i overskud, jeg
kan låne eller leje en uges tid?

Min egen (som er tre dage gammel) er lige stået af i røg og damp, og en
ny skal åbenbart bestilles gennem Apples svensktalende medarbejdere som
efter meget parlamenteren invilligede i at sende mig en ny, inden jeg
havde faxet dem kvitteringen. Dog skulle jeg oplyse mit kreditkortnummer
som sikekrhed for, at jeg sendte den gamle retur(!)
Envidere vil de så blive sendt indenfor ca 3-4 dage

Summa sumarum: Det er møgsurt at skulle undvære sin nye PB i så lang
tid, så hvis nogen har mulighed for at hjælpe, vil jeg gerne betale mig
fra det.

Mvh Ian -Svendborg

Fjern 2 punktummer ved svar på mail.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 22-09-05 17:56

Ian <ian@it...dk> wrote:

> [...]
>
> Summa sumarum: Det er møgsurt at skulle undvære sin nye PB i så lang
> tid, så hvis nogen har mulighed for at hjælpe, vil jeg gerne betale mig

Jeg synes faktisk Apples service og krav om kreditkortnummer er OK.
Var det ikke en bedre ide, at bruge pengene på en ekstra strømforsyning.
Fåes vel i Odense eller hva.?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 21:23

"Preben Bødker Nielsen" <spam@events.dk> wrote in message
> Jeg synes faktisk Apples service og krav om kreditkortnummer er OK.
> Var det ikke en bedre ide, at bruge pengene på en ekstra strømforsyning.
> Fåes vel i Odense eller hva.?

Tjoeh, du har såmænd ret, men der er flere ting som har gjort, jeg er blevet
lidt træt af det hele:

Har lige fået den ombyttet for tre dage siden, til en såkaldt "ny" som dog
viste sig ved udpakning at have været i brug (der var klister på låget,
muligvis efter en alarm, og batteriet var monteret samt fuldt opladet.
Desuden havde kablerne til laderen tydeligvis været i brug). Der har været
en del tovtrækkeri frem og tilbage, og det er nok det der gør, at jeg ikke
er helt tilfreds med at skulle vente (igen) på at få en funktionel PB.
Men jo du har som sagt ret. En lader koster vist 599, så det kunne være en
mulighed.

Ian

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-05 21:31

> [...]

> Jeg synes faktisk Apples service og krav om kreditkortnummer er OK.
> Var det ikke en bedre ide, at bruge pengene på en ekstra strømforsyning.

Det som undrede mig mest mht kreditkortet var, at hvorfor f... de dog kunne
tro, jeg skulle beholde den defekte strømforsyning. Jeg går da stærkt ud
fra, at der medfølger en frankeret returemballage, så naturligvis returnerer
jeg den da.

Og hvis jeg nu ikke havde ejet et kreditkort, havde de så ikke kunne hjælpe
mig, eller evt krævet at jeg sendte den gamle ind, før jeg fik en ny?
Det skal dog nævnes at forretningen gerne ville have hjulpet mig, men ikke
havde en tilsvarende strømforsyning på lager.

Jeg må tage ud at fiske en uges tid :-/

Ian

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 22-09-05 22:00

Ian <ian_snabela_it.dk> wrote:

> [...]
> fra, at der medfølger en frankeret returemballage, så naturligvis returnerer

Byttevarer fra Apple fremsendes normalt i en "returkasse", som enten er
portobetalt, eller skal afhentes af et pakkefirma, som du bare skal
ringe til.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Ian

Dato : 23-09-05 14:59

Preben Bødker Nielsen wrote:
> Byttevarer fra Apple fremsendes normalt i en "returkasse", som enten er
> portobetalt, eller skal afhentes af et pakkefirma, som du bare skal
> ringe til.
>
> /Preben

Jeg tager det hele i mig igen. Er lige kommet fra arbejde, og der lå en
pakke udenfor min dør, så jeg er en glad mand igen.
Jeg fejlmeldte til Apple igår formiddags omkring kl 11, og den nye
strømforsyning var på min bopæl idag. Sendt fra Holland via UPS express.
Det er sgu imponerende, synes jeg.
Min overbo har så heldigvis været hjemme og taget imod den for mig.

God weekend, jeg ved jeg får én

/Ian