Opera gratis for alle
Fra : Ole Madsen

Dato : 20-09-05 14:29

Fra : Åge

Dato : 20-09-05 16:29

"Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:L8UXe.213$Td4.114@news.get2net.dk...
> http://www.opera.com/ over sejt

Hvad betyder 'over sejt'?

Fra : Ole Madsen

Dato : 20-09-05 16:42

Åge wrote:
> "Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:L8UXe.213$Td4.114@news.get2net.dk...
>
>>http://www.opera.com/ over sejt
>

> Hvad betyder 'over sejt'?

virkelig godt.

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-09-05 18:09

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> Åge wrote:
> > "Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> > news:L8UXe.213$Td4.114@news.get2net.dk...
> >
> >>http://www.opera.com/ over sejt
> >
> > Hvad betyder 'over sejt'?
> >
> virkelig godt.

Nu har de ellers lige under stor mediebevågenhed delt gratis
registreringer ud i anledning af deres 10-års-fødselsdag. Det her får
mig ikke til at synes bedre om Opera. Det er jo helt til grin. Men som
en skrev engang: Apple har brug for udviklere, men ikke den slags
udviklere.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 20-09-05 18:40

news@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Nu har de ellers lige under stor mediebevågenhed delt gratis
> registreringer ud i anledning af deres 10-års-fødselsdag. Det her får
> mig ikke til at synes bedre om Opera. Det er jo helt til grin. Men som

Det er meget interessant at de egentlig har opgivet deres
forrentningsmodel baseret på betalende PC-kunder. Det tyder på at de
tjener betydelige summer på deres mobilbrowser, og at de nu har valgt
at afvikle PC-betalinger for at få nogen markedsandele. Firefox har
jo vist at det kan lade sig gøre.

Jeg synes det er fint. Alt hvad der betyder at der kommer konkurrence
til IE betyder at webudviklere ser på andet end "hvordan ser det ud i IE".

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 20-09-05 19:04

Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@gmail.com> wrote:

> [...]
> tjener betydelige summer på deres mobilbrowser, og at de nu har valgt
> at afvikle PC-betalinger for at få nogen markedsandele. Firefox har

De tjener også på brug af søgemaskiner via søgefeltet i toppen.

> Jeg synes det er fint. Alt hvad der betyder at der kommer konkurrence
> til IE betyder at webudviklere ser på andet end "hvordan ser det ud i IE".

Enig. Nu hvor Firefox så småt er ved at komme på radaren for
hacker/forbrydere, så er Opera et vigtigt alternativ for Windows folket.