Genopslag: Kan man bruge AirPort Express t~
Fra : Jens Rasmussen

Dato : 18-09-05 13:45

Jeg har en opgave med et D-Link, der ikke rækker helt godt nok. Ville
det være en god idé at købet et AirPort Express til at øge rækkevidden?

Pft,
Jens

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 18-09-05 14:28

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:
> Jeg har en opgave med et D-Link, der ikke rækker helt godt nok. Ville
> det være en god idé at købet et AirPort Express til at øge rækkevidden?

Hej Jens,

afhængig af hvilke protokoller som D-link'en understøtter, så ja.
Faktisk har jeg sat nogenlunde det samme op ovre hos Flemming P, men dog
med omvendt fortegn (Airport Express som router/moder, D-link som
forælnger)

Men hvorfor ikke bare købe en D-link til at forlænge med? Så er
administrationen af de to enheder mere ensartet -- og D-link kan fås for
ingen penge, hvis det bare er WLAN forlængelse du skal bruge.

/hc