Genveje til programstart i MacOS-X
Fra : Flemming Rubini

Dato : 18-09-05 13:13

Hvordan starter man et program med en tastekombination i MacOS-X?

Fx Jeg ønsker at starte en browser fx ved at taste [F4].

Flemming Rubini

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-05 13:46

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Hvordan starter man et program med en tastekombination i MacOS-X?

Prøv eksempelvis QuicKeys for MacOS X:
--
Per Erik Rønne

Fra : Karl Antz

Dato : 18-09-05 14:16

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> Prøv eksempelvis QuicKeys for MacOS X:

Alternativt: brug spotlight

hos mig er det æble-space, og så skriver jeg programnavnet og piletaster
ned. Når den engang er valgt er det bagefter kun et slag med piletasten
ned.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Flemming Rubini

Dato : 18-09-05 16:36

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> Alternativt: brug spotlight
>
> hos mig er det æble-space, og så skriver jeg programnavnet og piletaster
> ned. Når den engang er valgt er det bagefter kun et slag med piletasten
> ned.

Tak. 5 tastetryk hos mig. Jeg vil gerne have noget mere enkelt. Men
ellers er jeg enig i at det er den smarte.

Flemming Rubini

Fra : Tom

Dato : 18-09-05 16:41

Kunne du leve med højre klik er openmenu en ide.. Ligesom .... Wysiwyg i
os9..
Kan ikke lige huske gvad app hed ?!
tom

On 18/09/05 17:36, in article 1h33eu0.7txec8lgj56oN%flemming@rubini.invalid,

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-05 16:56

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Tak. 5 tastetryk hos mig. Jeg vil gerne have noget mere enkelt. Men
> ellers er jeg enig i at det er den smarte.

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at du gratis kan prøve QuicKeys i den
første måned.
--
Per Erik Rønne

Fra : Flemming Rubini

Dato : 18-09-05 18:52

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> Jeg vil lige gøre opmærksom på, at du gratis kan prøve QuicKeys i den
> første måned.

Hmm, hint taken.

Flemming Rubini

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 19-09-05 11:33

Hvad med OneKey?

- er billigt shareware
http://www.everydaysoftware.net/onekey

mvh. Mikael Kern

Fra : Flemming Rubini

Dato : 19-09-05 11:47

nospamtoMike [8000 C] <nospam@kern.dk> wrote:

> Hvad med OneKey?
>
> - er billigt shareware
> http://www.everydaysoftware.net/onekey
>
> mvh. Mikael Kern

My man! Tusind tak. Lige i øjet.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 18-09-05 16:45

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> Prøv eksempelvis QuicKeys for MacOS X:

<svært_ved_atfå_vejret.mp3>

$100 for enkeltbruger, <http://www.cesoft.com/products/qkx.html>

Flemming Rubini

Fra : Per Rønne

Dato : 18-09-05 17:13

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> <svært_ved_atfå_vejret.mp3>
>
> $100 for enkeltbruger, <http://www.cesoft.com/products/qkx.html>

Ja, jeg har nu brugt programmet i årevis, og bruger det i dag på såvel
MacOS X, MacOS 9 {to gamle maskiner} og Windows {to Windows-maskiner,
som jeg bruger dagligt; den ene er en IBM laptop lånt af min
fagforening}.
--
Per Erik Rønne