Exit wounds - er der nogen der skal se den~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-06-01 13:09

JA ja jeg ved det godt. Steven Seagal er en sløj skuespiller, men jeg
elsker den slags film. Sur mand og anden sur slår sig sammen for at ryde
ud blandt bumser og udskud, masser af eksplosioner, biljagter, halvnøgne
duller og gevaldige øretæver.

Derfor har jeg tænkt på en herretur med burgere og et halvt kilo slik og
så Steven.

Kan jeg ikke lige få en vurdering efter i aften ?

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Munch

Dato : 08-06-01 13:42

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message
> [...]
> duller og gevaldige øretæver.
>
> Kan jeg ikke lige få en vurdering efter i aften ?
Du kan få en nu, kender nogen der har set den og de siger at det er en
typisk Steven Seagal film, han er the good guy som smadrer alle de badguys
han kan finde, og han er ooh så god, som altid. De sagde at der var ikke det
store i den, man kunne ligeså godt tage en tilfældig Steven Seagal film og
se dem, man ville få det samme ud af det.

Jeg har ikke set filmen så jeg ved ikke om det passer, men normalt har jeg
nogenlunde samme smag, så mon ikke det passer nogenlunde. Jeg kunne heller
ikke forestille mig at Seagal pludselig skulle begynde at lave film med
indhold i.

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 08-06-01 14:12

"Munch" <munchvcd@usa.net> wrote in message

> [...]
> ikke forestille mig at Seagal pludselig skulle begynde at lave film med

På den anden side synes jeg at "rene" actionfilm er federe, end f.eks. de
"intellektuelle" film Arnold og Sylvester har forsøgt sig med i midten af
90erne.

--
Anders Ebbesen
Web Developer

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 08-06-01 14:17

Anders Ebbesen <anders@ebbesen.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fqj34$1rl0$1@news.cybercity.dk...

> På den anden side synes jeg at "rene" actionfilm er federe, end f.eks. de
> "intellektuelle" film Arnold og Sylvester har forsøgt sig med i midten af
> 90erne.

Derfor tror jeg Exit Wounds er en ganske habil action-ting. Den er nemlig
produceret af selveste Joel Silver, og HAN styrede action filmene i 80'erne,
og senest med The Matrix i disse år.

Thomas

Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-06-01 11:35

Thomas Mouritsen <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fqjbk$1oj$1@news.inet.tele.dk...

> Derfor tror jeg Exit Wounds er en ganske habil action-ting. Den er nemlig
> produceret af selveste Joel Silver, og HAN styrede action filmene i
80'erne,
> og senest med The Matrix i disse år.

Ole Michelsens anmeldelse var iøvrigt interessant og ganske positiv på trods
af skuespillet (som man jo ærligt talt næppe heller forventer for meget af).
Han illusterede temmeligt morsomt forskellen mellem en "rigtig" skuespiller
(Tom Arnold) og så Seagal.

MVH
Jens

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-06-01 10:33

"Jens Thomsen"
> Ole Michelsens anmeldelse var iøvrigt interessant og ganske positiv på trods
> af skuespillet (som man jo ærligt talt næppe heller forventer for meget af).

Nu var det vel netop skuespillet, han fremhævede som det mest
positive, omend det naturligvis ikke var Seagal, der begejstrede
ham.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Munch

Dato : 08-06-01 14:22

"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote in message
> På den anden side synes jeg at "rene" actionfilm er federe, end f.eks. de
> "intellektuelle" film Arnold og Sylvester har forsøgt sig med i midten af
> 90erne.
Det har du fuldstændig ret i, der er enkelte skuespillere der bare skulle
holde sig fra den genre hvor man skal tænke lidt.

Fra : Sune Engsig

Dato : 08-06-01 17:40

Ifølge Empire kan I roligt gå ind og se den - de kalder det faktisk lidt af
et come back for ham den søgale... så kan man selvfølgelig diskutere det
punkt, som han gik tilbage fra, og fra det andet punkt som at han nu
åbenbart gør comeback fra... -agtigt...

/Sune

Fra : KJN

Dato : 08-06-01 19:56

On Fri, 8 Jun 2001 18:39:49 +0200, "Sune Engsig" <engsig@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>et come back for ham den søgale... så kan man selvfølgelig diskutere det
>punkt, som han gik tilbage fra, og fra det andet punkt som at han nu

Tja... Som ovenstående korrekt konstaterer, så er Hr. Segal ikke den
store skuespiller, MEN han er absolut den sejeste kampsportsnørd der
huserer i Hollywood! Jeg husker stadig min skuffelse over MI-2… det
var da en samling bæpølser - kokken kunne ha' drejet halsen om på
samtlige bad- og goodguys (med sædvanlige knæk og bræk-lyde).
Det "gode" ved Segals film, er at de onde - er ONDE!! I en grad så man
skulle tro at det var løvn', og han selv er SÅ retfærdig (og
børnevenlig) så det ER løgn. Man kommer således aldrig til at tage
filmene alvorligt, hvilket hæver dem over den Amr. Sødsuppe, på samme
måde som f.eks. "Commando" med Arnold.
Tom Cruise… se "Under Siege II" og hold dig så fra action-vold i
fremtiden!

Fra : Brian Haagh

Dato : 09-06-01 08:36

Hej !
Var inde at se den igår, kan varmt anbefales, for en god gang action,
hurtige biler og Segal som man kender ham.
Tom Arnold skal osse nævnes han er sgu stadig sjov !

Husk at blive siddende når filmen er slut !

Go´ weekend !!!

Brian Haagh/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-06-01 10:54

"Brian Haagh"
> Husk at blive siddende når filmen er slut !

For at overnatte?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Keld Petersen

Dato : 11-06-01 06:55

Fy, Jesper.
Tænk at du vil bruge ord som "skuespiller" når du taler om Steven Seagal.
Hen og stå i hjørnet i en time!

Keld.

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 11-06-01 10:12

"Keld Petersen" <remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> wrote in message
> Fy, Jesper.
> Tænk at du vil bruge ord som "skuespiller" når du taler om Steven Seagal.

skuespiller
ORDKLASSE: navneord (fælleskøn)
BØJES: skuespilleren, flertal skuespillere, skuespillerne
DELES: skue-spil-ler
1. = person som optræder i skuespil el. i film

Hvor er det lige det ikke passer på Steven Seagal?
Jesper skrev jo ikke noget om hvor god eller dårlig han var ;)

> Hen og stå i hjørnet i en time!

Du kan jo så gå op til tavle og skrive
"En skuespiller er en person som optræder i et skuespil eller i en film" 100
gange

--
` Med Venlig Hilsen | Regards ´
` H e n r i k B ø g h ´

Fra : Keld Petersen

Dato : 11-06-01 12:28

Nåmmen alligevel... det næste bliver vel at Leonardo skal ind under den
kategori også?