Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mangler driver til Minolta Dimage 2330
Fra : Aagaard

Dato : 08-06-01 13:04

Hej i NG

Jeg har netop købt et Minolta Dimage 2330 zoom, men fik ved en fejl leveret
CD'en til 2300 med, og den er ikke kompatibel med 2330. Fotoforretningen har
ingen CD til 2330, og Minolta sender den ikke, som de ellers har lovet, og
den kan ikke downloades fra Minolta.

Er der en som vil enten poste cd'en i news:dk.binaer, eller smide den op på
min ftp? Helst som et ISO image, ellers blot filerne til Windows udgaven.

ftp://dimage:2330@212.242.205.126:21
Linie: 512/512

TIA
Aagaard

Fra : The Webcat

Dato : 09-06-01 18:37

Det var da en møgforretning, hvad er det for en ?

Fra : Aagaard

Dato : 09-06-01 20:46

> Det var da en møgforretning, hvad er det for en ?

Ja, det syntes jeg også, men det var det sidste de havde hjemme, og de
tilbød at jeg enten kunne vente på at der kommer en CD med drivere hjem,
eller få mine penge tilbage.

Jeg blev ekspederet af en elev, og der skal være plads og tolerance til at
lave fejl, selvom det er skide ærgerligt at stå med et splinternyt kamera
som ikke kan bruges, fordi billederne ikke kan overføres til PC'en.

Jeg har så valgt at returnere Minoltaen bla. fordi Minolta Danmark ikke har
sendt en driver - som de har lovet, og købe et Nikon Coolpix 880 ... det
koster godt nok et par kilo mere, men jeg regner bestemt med at få lidt
kompensation for al besværet.

Jeg vil ikke hænge forretningen ud pga. en enkelt fejl.

Mvh.
Aagaard