Ny nyhedsgruppe!
Fra : Andrew

Dato : 08-06-01 12:15

Hej

Burde man egentlig ikke lave en ny nyhedsgruppe der hed
dk.kultur.musik.hjælp
eller
dk.kultur.musik.hvaderdetnudetdernummerhedder

så kunne man flytte alle de strenge hvor folk spørger efter et nummer
derover!

Mvh And

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 08-06-01 14:42

> Burde man egentlig ikke lave en ny nyhedsgruppe der hed
> dk.kultur.musik.hjælp
> eller
> dk.kultur.musik.hvaderdetnudetdernummerhedder

Synes jeg ikke... sammenligner man aktiviteten i denne nyhedsgruppe med de
fleste andre, er der forholdsvis roligt her. Der bliver efter min mening
heller ikke stillet urimeligt mange af de samme spørgsmål herinde.
At lave en ny gruppe vil for mig bare betyde at jeg skal checke to frem for
een, hvilket jeg ikke er interesseret i.
Iøvrigt spørger folk alligevel der hvor der er størst chance for at få svar.

-mb

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-06-01 10:33

"Andrew"
> [...]
> dk.kultur.musik.hvaderdetnudetdernummerhedder
>
> så kunne man flytte alle de strenge hvor folk spørger efter et nummer

Ganske rigtigt er der mange spørgsmål af den type (og bestemt flere end for
f.eks. seks måneder siden), men jeg mener heller ikke, at det berettiger
til nye grupper. Det må jo svare til behovet i øjeblikket.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Esben I.

Dato : 09-06-01 22:59

Andrew foreslår:>
> dk.kultur.musik.hvaderdetnudetdernummerhedder
helt hørt !

mvh
Esben I.

Fra : John Thomsen

Dato : 13-06-01 13:43

On Fri, 8 Jun 2001 13:15:11 +0200, "Andrew"
<andvalen@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej
>
>Burde man egentlig ikke lave en ny nyhedsgruppe der hed
>dk.kultur.musik.hjælp
>eller
>dk.kultur.musik.hvaderdetnudetdernummerhedder

Det sker jævnligt på flere Nyhedsgrupper, at der er nogle der
fremsætter mere eller mindge velmotiverede forslag til "Ny gruppe",
enten for at dække egne behov eller for at undgå andre.

Men den generelle erfaring er gerne, at det blot øger trafikken med
x-posting, fordi man vil være sikker på at blive "hørt" når man
sender.

Venligst
John