Forklaring på 3 typer hacker-angreb...????
Fra : Junker Thomsen

Dato : 08-06-01 10:51

Hej!

Jeg savner lidt uddbybende forklaringer på, hvad følgende hacker-angreb er:
SYN-flooding
PASV-attack
FTP-hijacking (jeg ved godt havd FTP er... men hvordan kan man overtage
sesssionen???)!

Desuden vil jeg blive glad, hvis noget kunne forklare mig lidt om, hvordan
hackerne laver ovenstående angreb i praksisk Søgning på google gav mig
links - men ikke konkrete svar!

På forhånd 1000 tak!

/Junker

Fra : Alex Holst