Problemer med Brothers in Arms....
Fra : Jakob

Dato : 29-10-05 11:38

På en helt frisk XP installation har jeg problemer med at spille
Brothers in Arms, selvom det tidligere har funget. Jeg når kun til en af
træningsbanerne hvor spillet ligesom sidder fast. Kan ikke komme videre
til andre baner.

Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-10-05 12:08

Jakob wrote:
> [...]
> videre til andre baner.
>
> Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt.

Hvad kører du med af grafikkort og drivere? Evt. også lydkort og drivere
hertil? Har du opdateret spillet med nyeste patch?

Fra : Jakob

Dato : 29-10-05 14:57

In article <436357e6$0$41142$14726298@news.sunsite.dk>, dazzler53
@hotmail.com says...

> Hvad kører du med af grafikkort og drivere? Evt. også lydkort og drivere
> hertil? Har du opdateret spillet med nyeste patch?

FOr at være helt ærlig så er det min far der har problemet :0). Jeg har
opfordret ham til at se efter updates, det der undrer mig er at det jo
har kørt før som en installation direkte fra cd'en

Mht drivere så er det nyeste grafikdriver.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-10-05 15:02

Jakob wrote:
> FOr at være helt ærlig så er det min far der har problemet :0). Jeg
> har opfordret ham til at se efter updates, det der undrer mig er at
> det jo har kørt før som en installation direkte fra cd'en

Fryser maskinen? Fryser den under andre omstændigheder? Måske har i ikke
installeret optimale drivere til lydkortet eller bundkortet (chipsæt)?

Fra : Jakob

Dato : 29-10-05 16:40

In article <43638095$0$41141$14726298@news.sunsite.dk>, dazzler53
@hotmail.com says...

> Fryser maskinen? Fryser den under andre omstændigheder? Måske har i ikke
> installeret optimale drivere til lydkortet eller bundkortet (chipsæt)?

Det mener jeg ikke men jeg skal nok lige checke det. Det han sagde var
at på en indledende træningsbane står tingene i stampe, jeg skal nok
lige få de præcise symptomer :0)

Men maskinen som sådan fungerer godt og der er installeret
bundkortsdrivere.

Jeg har kørt en 3D benchmark og her (3D-max eller hvad den nu hedder)
2001 og den er kørte uden problemer.
--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-05 11:46

Jakob wrote:
> [...]
> bundkortsdrivere.
>
> Jeg har kørt en 3D benchmark og her (3D-max eller hvad den nu hedder)
Efter jeg installerede catalyst 5.10 så har flere af min ældre spil
(f.eks Medal of Honor) ikke virket. En re-installering af catalyst 5.8
gjorde tricket. Evt kan det være der problemet ligger?

Mikael

Fra : Jakob

Dato : 30-10-05 12:34

In article <4364a469$0$41138$14726298@news.sunsite.dk>, mik_s@tdcadsl.dk
says...

> (f.eks Medal of Honor) ikke virket. En re-installering af catalyst 5.8
> gjorde tricket. Evt kan det være der problemet ligger?

Det kan da være at vi skal prøve at genistallere driver til gfx kortet.
Tak for tippet.

--
Venlig hilsen

Jakob