er world online stabil
Fra : Erik Olsen

Dato : 08-06-01 11:39

Jeg sidder og overvejer at få et ADSL abonnement hos worldonline, til 295kr
pr måned (256/128), men er i tvivl om prisen er et udtryk for at
forbindelsen hos WOL er ustabil eller om de bare er billige.

Hvad er jeres erfaringer med WOL, og hvad er det bedste alternativ hvis de
er for ustabile set i forhold til hastighed/pris og stabilitet

på forhånd tak

Fra : Nic

Dato : 08-06-01 12:11

256/256 WOL kunde siden oktober.

har kun været nede ved en enkelt centralopdatering...

Wol kan kun anbefales. Ruller max her.

Mvh.
Nic

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-06-01 12:17

> [...]
>
> Hvad er jeres erfaringer med WOL, og hvad er det bedste alternativ hvis de
> er for ustabile set i forhold til hastighed/pris og stabilitet

Jeg har haft wol i et godt stykke tid og det spiller bare max :)
Varmeste anbefalinger herfra

/Dennis

Fra : Jakob Paikin

Dato : 08-06-01 18:39

On Fri, 8 Jun 2001 12:38:59 +0200, "Erik Olsen" <ego@olsen.mail.dk>
wrote:

>Hvad er jeres erfaringer med WOL, og hvad er det bedste alternativ hvis de
>er for ustabile set i forhold til hastighed/pris og stabilitet

Jeg kender ikke deres 256/128 produkt, men har kun gode erfaringer med
deres 256/256 (og 512/512) produkter.

--
Jakob Paikin

Fra : Flemming Steffensen

Dato : 08-06-01 19:25

"Erik Olsen" <ego@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er jeres erfaringer med WOL, og hvad er det bedste alternativ hvis de
> er for ustabile set i forhold til hastighed/pris og stabilitet

Jeg har haft 256/256 hos WOL i snart et år. Jeg har aldrig haft problemer af
nogen art.
Flemming

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-06-01 20:29

Isang tao pinangalanan Erik Olsen nagsulat :

klip
>Hvad er jeres erfaringer med WOL, og hvad er det bedste alternativ hvis de
>er for ustabile set i forhold til hastighed/pris og stabilitet

Jeg har haft ADSL 256/256 hos WOL i en måned.
Det fungerer fint og er nemt at have med at gøre.

Fra : Rune Klausen

Dato : 08-06-01 22:02

> [...]
>
> Hvad er jeres erfaringer med WOL, og hvad er det bedste alternativ hvis de
> er for ustabile set i forhold til hastighed/pris og stabilitet

Det er stort set ens for alle 3 ADSL udbydere..

TDC er dog, efter min mening, de bedste, og de har efterhånden smækket en
dejlig news-server op.
De har også danmarks bedste IP-net.

-Rune

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 09-06-01 07:56

"Rune Klausen" <Rune.Klausen@Paradis.dk> wrote:

>Det er stort set ens for alle 3 ADSL udbydere..

Jeg kender 4 ADSL-udbydere i Danmark, TDC, Orange, Tiscali, Cybercity
- hvilke af dem mener du?

(Der tages forbehold for navneændringer.)
--
mvh. Det er et stykke tid siden kunder holdt
Lasse Jarlskov op med at vide hvad de snakkede om."

Fra : Rune Klausen

Dato : 09-06-01 10:15

"Lasse Jarlskov" <lasse@jarlskov.dk> wrote in message

> Jeg kender 4 ADSL-udbydere i Danmark, TDC, Orange, Tiscali, Cybercity
> - hvilke af dem mener du?

jeg glemte lige at organe også havde ADSL,.....

Men jeg har hørt om golk der havde problemer med orang, hvor deres tlf, ikke
virkede i en uges tid, men de kan havde været uheldige, det er også sket med
TDC...

-Rune