Opera - fuld skærm?
Fra : Anders Lund

Dato : 27-10-05 18:09

Hej

Er det muligt at komme i fuld skærm i Opera? Ja, hvis man trykker F11...
men hvor bliver nogle sites vist i "Author" / "User" mode (den
"unormale" af de 2 modes).

ComputerWorld.dk ser ud til at være ramt af problemet på min computer.
PcWorld.dk virker helt fint i fuld skærm.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 27-10-05 20:20

Anders Lund <anders@andersonline.dk> posting:

>Er det muligt at komme i fuld skærm i Opera? Ja, hvis man trykker F11...
>men hvor bliver nogle sites vist i "Author" / "User" mode (den

Det har sandsynligvis noget at gøre med, hvilken CSS-media-type
Opera anvender i fuld skærm, screen eller projection. Du kan læse om
det her http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=107961
og http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=43058

I O9 er der i øvrigt ikke problemer.

--
What is life, except excuse for death,

-== http://my.opera.com/community/blog/show.dml/47460 ==-

Fra : Anders Lund

Dato : 27-10-05 20:42

Christian Bohr-Halling wrote:
> Det har sandsynligvis noget at gøre med, hvilken CSS-media-type
> Opera anvender i fuld skærm, screen eller projection. Du kan læse om
> [...]

Tak, jeg har nu læst og forstået problemet. På det første link er der en
forklaring til hvordan man fixer det med et UserJs .. jeg kan dog ikke
få det til at virke, selv om jeg synes at have fulgt den simple opskrift.

> I O9 er der i øvrigt ikke problemer.

Det kan jeg se - men jeg vil hellere vente til den færdige version
kommer ud.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~