Firefox hopper
Fra : Per H

Dato : 27-10-05 12:31

Hvorfor hopper billedet i firefox? nu har jeg prøvet at instalere det
2 gange, med samme fejl

winxp dk.

Vh Per

Fra : Benny Nissen

Dato : 27-10-05 12:50

Per H wrote:
> Hvorfor hopper billedet i firefox? nu har jeg prøvet at instalere det
> 2 gange, med samme fejl

Hvilket billede ?

Giv os lige et link til siden det er galt med.

--
Benny Nissen

Fra : Per H

Dato : 27-10-05 13:05

On Thu, 27 Oct 2005 13:49:48 +0200, Benny Nissen <news@bennynissen.dk>
skrev:

>Hvilket billede ?
>
>Giv os lige et link til siden det er galt med.
både google og når jeg instalerer RSS, de hopper et par mm op og ned,
der er ikke system i hopperiet i de 2 vinduer.
.. www.bt.dk hopper også.

Vh Per

Fra : Hans

Dato : 27-10-05 19:36

Per H wrote:

> både google og når jeg instalerer RSS, de hopper et par mm op og ned,
> der er ikke system i hopperiet i de 2 vinduer.
> . www.bt.dk hopper også.

Er din Bogmærkeværktøjslinie tom?

Prøv og træk et link ned på linien.

Hans

Fra : Per H

Dato : 27-10-05 20:35

On Thu, 27 Oct 2005 20:35:50 +0200, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
skrev:

>Er din Bogmærkeværktøjslinie tom?
>
>Prøv og træk et link ned på linien.

hjalp ikke, men har fundet ud af at hvis jeg flytter musen op i den
øverste blå kant. f.eks, og holder højre musseknap nede konstant, så
hopper det ikke. Rss hopper også.

Vh Per

Fra : ///M

Dato : 27-10-05 13:42

Per H wrote:
> Hvorfor hopper billedet i firefox? nu har jeg prøvet at instalere det
> 2 gange, med samme fejl

Prøv at flytte din mobil-telefon :)
Spøg til side: Er det din skærm eller kun det program det er galt med??

///M

Fra : Per H

Dato : 27-10-05 15:03

On Thu, 27 Oct 2005 14:41:39 +0200, "///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev:

>Prøv at flytte din mobil-telefon :)
>Spøg til side: Er det din skærm eller kun det program det er galt med??

kun det program

Vh Per