Welsh Springer Spaniel - hvalpepriser?
Fra : HKN

Dato : 26-10-05 11:01

Hej,

Er der nogen i gruppen der har en idé om subj.? Stamtavle er ikke et krav.

Pft

Henrik

P.s. gider ikke høre svar som "hvis prisen er vigtig, så er du ikke egnet
til at have hund" - blot for at komme det i forkøbet

It has removed 54 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 26-10-05 14:54

> Hej,
>
> Er der nogen i gruppen der har en idé om subj.? Stamtavle er ikke et krav.

Jeg ga' 5000 kr. for 4 år siden, med stamtavle.

Mvh. Søren.

Fra : HKN

Dato : 26-10-05 17:25

"Søren ô¿ô" <a@hotmail.com> wrote in message

> Jeg ga' 5000 kr. for 4 år siden, med stamtavle.
>
> Mvh. Søren.

Hos en kennel?

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 27-10-05 15:28

> Hos en kennel?
Ja.

Fra : x Vuf x

Dato : 31-10-05 09:23

On Thu, 27 Oct 2005 16:27:45 +0200, "Søren ô¿ô" <a@hotmail.com> wrote:

>Ja.

4500-7000 fra en kennel eller seriøs opdrætter.
Som i parentes bemærket ikke er seriøs, hvis de
både sælger med og uden stambog.
Det er IKKE stambogen, der koster pengene!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP