Vinduer åbnes i mindre størrelse
Fra : Jan

Dato : 26-10-05 10:06

Hejsa

Når jeg er inde i min browser og skal klikke på link, så åbnes linket altid
i et mindre billede og altså ikke fuld skærm - hvordan kan jeg få den til
det.

Jan

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 26-10-05 11:42

On Wed, 26 Oct 2005 11:06:11 +0200, Jan <jan@soerensen.mail.dk> wrote:

> Når jeg er inde i min browser og skal klikke på link, så åbnes linket
> altid i et mindre billede og altså ikke fuld skærm

Hvilken browser er der tale om?

Fra : Jan

Dato : 26-10-05 12:38

Nååå ja undskyld jeg glemte det, men jeg bruger Internet Explorer den nyeste
version

Jan
news.sy81cwiyp4146x@diaz.ruc.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 15:32

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nååå ja undskyld jeg glemte det, men jeg bruger Internet Explorer den
> nyeste version

Træk vinduet stort når det åbner, og lad være med at bruge maksimer. Så
skulle det gerne åbne i fuldskærm næste gang. Virker dog kun indtil en side
automatisk ændrer på størrelsen igen.

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk