udskiftning af tænder
Fra : Mimi

Dato : 08-06-01 11:04

Hejsa
Min etårige kat går for tiden og gnaver i alverdens ting. Kan han være
ved at skifte tænder, eller gør de kun det en gang i livet?
mvh Mimi

Fra : Anders

Dato : 08-06-01 12:55

Min Fumle er også lige begyndt.

er også omtrendt 1 år

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 08-06-01 16:14

Hej Mimi

Katte skifter kun tænder 1 gang, og det sker som regel i en alder af ca. 4
måneder, så jeg tror næppe at det er problemet.

Mvh
Ole Palmhøj
Dark Moon Abyssiniere
http://home.worldonline.dk/~darkmoon

Fra : Anders

Dato : 08-06-01 16:16

On Fri, 8 Jun 2001 16:14:18 +0100, "Ole Palmhøj" <opal@dr.dk> wrote:

Lidt offtopic måske, men Ole- jeg kan ikke lade være med at spørge om
du har killinger for tiden ?

Hilsen Anders og Fumle

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 09-06-01 11:13

Hej Anders

Nej desværre er der ikke lige i øjeblikket killingr. Den yngste her på
stedet er Evita (se evt. min hp.), en ultrasmuk vildtfarvet abypige, som vi
venter os en del af.

Fra : Anders

Dato : 10-06-01 16:04

> Nej desværre er der ikke lige i øjeblikket killingr. Den yngste her på
> stedet er Evita (se evt. min hp.), en ultrasmuk vildtfarvet abypige, som
vi
> venter os en del af.

Ærgeligt. Well jeg synes bare dine katte er utroligt flotte.
Fumle leder nemlig -måske- efter en ven eller veninde. Jeg ved det ikke
rigtigt helt endnu. Hmm tough choice.

Venligst.

Anders og Fumledyret.

Fra : Grit Wessel

Dato : 10-06-01 16:34

> Ærgeligt. Well jeg synes bare dine katte er utroligt flotte.
> Fumle leder nemlig -måske- efter en ven eller veninde. Jeg ved det ikke
> rigtigt helt endnu. Hmm tough choice.

Jamen Anders dog! Selvfølgelig skal Fumle da have en ven eller veninde!
Hvordan kan du være i tvivl?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Anders

Dato : 10-06-01 17:22

> Jamen Anders dog! Selvfølgelig skal Fumle da have en ven eller veninde!
> Hvordan kan du være i tvivl?

Enig. Men Fumle er bedste venner med min nabo i opgangen. Han er opfostret
med hendes hhv. kastrat og
hvad-man-nu-kalder-en-hunkat-der-er-steriliseret..
Han er for det meste derinde medens jeg er på arbejde, i Jylland mv. Han
elsker dem begge og de elsker ham (tror vi da).

Jeg elsker også min nabo, men det må I ikke sige til hende ;)

Vh. Anders