Bastian ligger bare ... og ligger.
Fra : Line

Dato : 23-10-05 21:17

Hej.. jeg er lidt... øv-agtig. Jeg havde en aftale i eftermiddag, men da
jeg kom hjem fortalte min kæreste at Basian havde ligget og rystet, og
at han var blevet helt slatten.

Siden jeg kom hjem har Bastian ligget i en kurv, og nu ligger han inde i
krassetræet. Han plejer ellers at løbe rundt og putter gerne ved mig og
laver pjat. Jeg er lidt trist. Tænker at jeg vil tage ham til dyrlæge
straks imorgen, men min kæreste synes at vi skal vente og se tiden an.
Jeg kan bare ikke lide at vi skal vente for længe før vi søger hjælp.

Knus Line

Fra : Pia Nave

Dato : 23-10-05 21:35

Line wrote:

> [...]
> straks imorgen, men min kæreste synes at vi skal vente og se tiden an.
> Jeg kan bare ikke lide at vi skal vente for længe før vi søger hjælp.

Dét skal i bestemt heller ikke! Til dyrlæge det gik straks i morgen tidlig!
Hvis han stadig har det som du beskriver det, så ville jeg altså ikke
tøve et sekund. Ikke at man skal rende til dyrlægen så snart der er
lidt, men rysten og slaphed ville jeg bestemt ikke vente og se tiden an med!

Bare mit besyv - og god bedring til missen

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Gainsbourg

Dato : 23-10-05 23:26

> [...]
> straks imorgen, men min kæreste synes at vi skal vente og se tiden an.
> Jeg kan bare ikke lide at vi skal vente for længe før vi søger hjælp.

Din kæreste er helt galt på den. Det er alvorlige symptomer for en kat. Tag
katten til dyrlæge med det samme. Du kan evt. ringe til nærmeste
dyrehospital (eller din dyrlæges døgnvagt) og bede dem om en vurdering af om
du skal tage ham ind nu eller kan vente til i morgen tidlig.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Line

Dato : 24-10-05 07:07

Mange tak for jeres beskeder. Det går meget bedre nu. Bastan er ude fra
sit skjul, og er blevet social igen. Putter og slåsser..

Jeg kan tydeligt forestille mig hvor bekymret man bliver når man får børn.

Knus Line

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-10-05 21:35

"Line" <aslyne.homeKATTE@BAKKEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> straks imorgen, men min kæreste synes at vi skal vente og se tiden an.
> Jeg kan bare ikke lide at vi skal vente for længe før vi søger hjælp.

Hej Line

Dyrlæge, så hurtigt som muligt.
Det lyder ikke godt med Bastian, så du skal ikke vente og se tiden an.

God bedring med missebarnet

mvh Eva

Fra : Lars \(ArthurDent\)

Dato : 25-10-05 20:17

"Line" <aslyne.homeKATTE@BAKKEgmail.com> wrote in message
> [...]
> straks imorgen, men min kæreste synes at vi skal vente og se tiden an.
> Jeg kan bare ikke lide at vi skal vente for længe før vi søger hjælp.

Hej Line

Det kunne lyde som om, han måske har haft et epeleptisk anfald. Jeg havde
engang en hund, der havde de samme symptomer som din kat. Det kan heldigvis
behandles medicinsk, hvis det skulle være det.
God bedring med Missetatten

Dorthe