Half Life 2 begynder at fryse
Fra : belial

Dato : 23-10-05 18:51

Jeg er kommet ret langt ind i HL2 men pludselig er spillet begyndt at fryse
efter at have spillet ½ - 1 minut. Jeg kan indlæse savegames som jeg kan
spille i ganske kort tid, hvor den hakker lidt, for så at fryse helt fast.
Jeg er nået meget langt indtil videre uden problemer, så jeg forstår ikke
hvorfor den pludselige flipper. Nogen der har hørt om bugs og evt.
muligheder for at afhjælpe problemet?

AMD64 2,4 Ghz
1024 MB Kingston ram
Radeon 9800 Pro med nyeste Omega drivere

Jeg har også prøvet at defragmentere i øvrigt...

Fra : Dopedog

Dato : 24-10-05 10:36

> [...]
> 1024 MB Kingston ram
> Radeon 9800 Pro med nyeste Omega drivere
>
> Jeg har også prøvet at defragmentere i øvrigt...

Må jeg spørge om det er omkring en "elevator" at den gør det ?

Fra : Moses

Dato : 24-10-05 13:29

Prøv at gå tilbage til en ældre version af Omega driver igen.

Eller prøv at rense din køler på både grafikkort og processor for støv.

Fra : belial

Dato : 24-10-05 16:39

> Prøv at gå tilbage til en ældre version af Omega driver igen.

Det kunne jeg evt. prøve

> Eller prøv at rense din køler på både grafikkort og processor for støv.

Disse er hhv. 2 mdr. og 1 md. gammel, så det er nok ikke der den halter.

Fra : belial

Dato : 24-10-05 16:40

> Må jeg spørge om det er omkring en "elevator" at den gør det ?

Nej, det er et sted hvor jeg løber rundt med 4 andre kæmpere, hvor jeg er
kommet tilbage til byen, hvor man starter. Makes any sense?

Fra : Kim

Dato : 24-10-05 18:48

"belial" <666@yourmother.zy> skrev
> hvorfor den pludselige flipper. Nogen der har hørt om bugs og evt.
> muligheder for at afhjælpe problemet?

HL2 AI_DISABLE ?

http://makeashorterlink.com/?Q26231A0C

3. Go to your \Program Files\Valve\Steam\SteamApps\[username]\half-life
2\hl2\cfg\ directory, and create a new blank text file (right click and
select New>Text Document), then rename it to autoexec.cfg. Open this file
and copy and paste the following commands into it, then close and save it:

snd_mixahead 0.7

cl_forcepreload 1

sv_forcepreload 1

cl_smooth 0

ai_norebuildgraph 1

> AMD64 2,4 Ghz
> 1024 MB Kingston ram
> Radeon 9800 Pro med nyeste Omega drivere

Ellers prøv en ordentlig ATI driver :)
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

Mvh Kim