Hundesvømmehaller???
Fra : Christina Jensen

Dato : 20-10-05 20:36

Er der nogen herinde der kender nogle hundesvømmehaller, kender kun 2
solvang og aahundecenter et eller andet, det skal være på sjælland, jeg vil
så gerne begynde at svømme med min hund, altså det er kun min hund der skal
svømme :), men jeg kan ikke finde nogen...

hilsen christina

Fra : jopa

Dato : 20-10-05 20:54

Christina Jensen skriblede bla:
> [...]
> jeg vil så gerne begynde at svømme med min hund, altså det er kun min
> hund der skal svømme :), men jeg kan ikke finde nogen...

I må da også have strande på sjælland

--

Mvh.John

Fra : Holm

Dato : 20-10-05 21:49

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> svømme :), men jeg kan ikke finde nogen...

Hej Christina

Der ligger noget der hedde AA hundecenter, det er omtalt her:
http://www.123hjemmeside.dk/nelly/706443

http://www.aahundecenter.dk/Body/afhentning.htm

og
http://www.aahundecenter.dk/

Håber du kan bruge linkene.
Venligst Holm

Ps: det er sjovt at svømmetræne med hund, har selv prøvet det!!!

Fra : Christina Jensen

Dato : 21-10-05 10:33

tak for linkene, men jeg kender godt aahundecenter, og det ligger alt for
langt fra mig...

ja det er nemlig skide sjovt at se min hund svømme...

der blev skrevet hvorfor jeg ikke tog på stranden, med min hund, og det er
af den simple årsag, at det er for koldt, og min hund er ikke blevet vænnet
til at svømme når det er koldt, og det kan skade hans nyre og gi ham dårlig
mave, og det er jeg ikke interesseret i...men der er åbentbart ikke nogen
svømmehaller inærheden af roskilde, øv bøv