Fremlysning KBH
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-10-05 19:20

Jeg videresender dette fra Jubii katteforum.

Fremlysning af kat (storkbh)

Bor du nord for København og kom din kat ikke hjem i går aftes? Så kan det
være det er den jeg havde sovende på min hovedpude i nat se billede her.
http://katte.dyregalleri.dk/uploads_large/37123.jpg?

http://katte.dyregalleri.dk/uploads_large/37169.jpg?

(den er langt flottere og lysere end jeg lige får udtrykt igennem billedet!)

Det er en slank sølvgrå/hvid hun, tror det er noget race af en art.
Abbysinier eller blanding? Utrolig smuk og sød med en flot ren pels, der er
lysegrå på toppen og hvid i bunden.
Hun er en stor killing, jeg vil skyde på fra foråret 2005
Jeg har også fremlyst katten på Dyrenes beskyttelses hjemmeside.

Katten skulle egentlig have været indleveret til Internatet i Rødovre, men
jeg fandt det synd at den skulle stå i et bur, så jeg tog den derfor med
hjem hvor den vil have det godt og trygt indtil jeg finder dens ejer

Jeg håber derfor ejeren læser dette eller at du kender ejeren.
Så kan jeg kontaktes på info@hannie.dk

OBS! Jeg har med vilje ikke skrevet hvilken by katten er fundet i, idet ejer
som eneste bør kunne oplyse mig om dette. Så undgår jeg at overdrage katten
til en snydetamp som bare ønsker en flot og gratis kat.

Håber at kunne hjælpe missen hjem til sin ejermand

Mvh May-Britt

Marianne Hellemose
Katte ville vælge www.katteinfo.dk

Mahatma Ghandi

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 20-10-05 21:03

Hej Marianne

ved man om katten er øreattoveret el. chippet ?

venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik
http://www.pisik.dk - killinger til salg

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-10-05 21:26

Hej Inger

jeg vil tro at der er checket for øremærke, chip er jeg ikke sikker på

Fra : Gainsbourg

Dato : 21-10-05 06:37

> jeg vil tro at der er checket for øremærke, chip er jeg ikke sikker på

Chipning kunne jo godt være en mulighed da der ser ud til at være tale om en
racekat. Måske endda en 100% indekat (siden den heller ikke bærer halsbånd),
som er sluppet ud ved et uheld. Det er i alle tilfælde forsøget værd. Man
kan vist låne en chiplæser på de fleste Falck stationer - eller måske spørge
den lokale dyrlæge om man ikke lige må komme ned med katten og aflæse
chippen...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 22-10-05 11:00

<klip>man kan vist låne en chiplæser på de fleste Falck stationer -

Nej, det kan man ikke. Har diskuteret i evigheder med Falck, og langt om
længe fik jeg at vide at det kun er de Falck stationer der har en
dyreambulance, der har chipaflæser.

Til gengæld nægtede FAlck at oplyse om hvilke stationer der har en
dyreambulance, da de ikke kunne se hvad det kom mig ved (ja, sådan skrev
de! - jeg skrev endda i "embeds medfør på vegne af Inges Kattehjem" )

Så dyrlæge er bedste bud :)

Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 21-10-05 17:12

Marianne Hellemose wrote:

--
Mahatma Ghandi

Jeg er rimelig sikker på, at han hed Gandhi og ikke Ghandi..

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-10-05 18:34

Jens skrev
<Jeg er rimelig sikker på, at han hed Gandhi og ikke Ghandi..<

Det kommer meget an på hvilke sites man kigger på

http://www.markshep.com/nonviolence/Ghandi.html

http://www.tcpulse.com/events/event.php?e=2308

http://groups.msn.com/151MahatmaGhandi

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 22-10-05 10:00

http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Ghandi&word2=Gandhi

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-10-05 10:23

Jens skrev
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=Ghandi&word2=Gandhi

*GG* jamen jeg har altid godt kunne lide at skille
mig ud, så jeg har valgt den rigtige stavemåde ))

Fra : Kelly Anne Keenan

Dato : 22-10-05 11:54

Der er en fejl der. "It's moral progress" skal være "its moral
progress"..altså, uden apostrof.

Med venlig hilsen
apostroffacisten

Fra : Denise

Dato : 22-10-05 22:21

Kelly Anne Keenan wrote:
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"
>
> Der er en fejl der. "It's moral progress" skal være "its moral
> progress"..altså, uden apostrof.
>
> Med venlig hilsen
> apostroffacisten

jeps

It´s - det/den er
its - dens (som det står foran animals)

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-10-05 07:28

"Jens C. Hansen" <dsl.175519@vip.cybercity.invalid> wrote in message
> Marianne Hellemose wrote:
>
> --
> Mahatma Ghandi
>
> Jeg er rimelig sikker på, at han hed Gandhi og ikke Ghandi..

Mahatma ikke gøre for at man har karma...

Venlig hilsen

Aragorn_DK, med ørkensønnenavnet Stæh Digh Khamel

--
=================
www.welles.dk

Fra : Puntofisken

Dato : 22-10-05 14:16

> Mahatma ikke gøre for at man har karma...
>
> Venlig hilsen
> Aragorn_DK, med ørkensønnenavnet Stæh Digh Khamel

..... mahatma ikke gøre for det, kan man vel?

Nej det bør man nok diskutere med sine forældre ..... ;)

Mvh. Trine
(alias Aik An Buhki)