krigsspil for 2 via adsl
Fra : Jesper G

Dato : 20-10-05 17:40

hej

jeg søger lidt hjælp til at finde et godt skydespil, hvor jeg og en
kammersjuk kan koble op sammen via nettet og springe ud og løse nogle
missioner sammen eller mod hinanden.

er der nogle der kan komme med et par gode ideer.
i første omgang skal vi ikke ud og kæmpe på nogle servere med alle andre,
bare os to og så få nakket nogle fjender.
håber der er nogle der kan hjælpe

jesper

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-10-05 18:42

In article <4357c874$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Jesper G wrote:
> [...]
> i første omgang skal vi ikke ud og kæmpe på nogle servere med alle andre,
> bare os to og så få nakket nogle fjender.

rainbow 6, Raven shield er suverænt i cooperativ multiplayer (også på nettet).
Og det fås til under 100 kr de fleste steder.

Du er dog anti-terror og ikke soldat. Men du har stadig alle mulige
våben at vælge mellem, og de er meget realistiske.

Fra : Brian Lund

Dato : 20-10-05 18:47

> [...]
> i første omgang skal vi ikke ud og kæmpe på nogle servere med alle andre,
> bare os to og så få nakket nogle fjender.

Hvor nyt/gammelt må det være? :)

Jeg kan huske at "vi" engang spillede meget deltaforce 2 på LAN af netop den
grund (COOP missioner)! Jeg ved ikke om der også er COOP i de nyeste
versioner...

Brian

Fra : Dopedog

Dato : 20-10-05 20:05

> [...]
> i første omgang skal vi ikke ud og kæmpe på nogle servere med alle andre,
> bare os to og så få nakket nogle fjender.

I kan jo tage en omgang Counter-Strike mod nogle bots ? Ved godt det ikke er
"missioner" der skal løses, men stadig et fedt "co-op" spil

Fra : Silver

Dato : 21-10-05 05:00

> er der nogle der kan komme med et par gode ideer.
> i første omgang skal vi ikke ud og kæmpe på nogle servere med alle andre,
> bare os to og så få nakket nogle fjender.
> håber der er nogle der kan hjælpe

Hvad med det gode men gamle Hidden & Dangerous 1?, det kan hentes gratis på
nettet da Take Two Interactive har frigivet det som freeware spil :), og det
er altså HELE spillet der ligger der, med singleplayer og multiplayer og
hele svineriet!.

Der kan man spille co-op og kan meget stærkt anbefale det!.

http://www.gamershell.com/download_3644.shtml

Kan hentes på den url og så er det bare om at komme igang :D

Held og lykke og happy shooting ;)

Mvh
Silver.

Fra : S. Sørensen

Dato : 21-10-05 07:50

"Jesper G" <pimpf@mail.dk> wrote in message
> [...]
> i første omgang skal vi ikke ud og kæmpe på nogle servere med alle andre,
> bare os to og så få nakket nogle fjender.

Personligt har jeg ikke haft bedre coop oplevelser ned med Ghost Recon +
udvidelser. Især hvis man flere dog, hvor man kan lave et pænt stort hold,
men 2 personer holder det også til.

Steinbjørn

Fra : Ryback

Dato : 21-10-05 09:29

Line of sight er osse ok

/R

Fra : Bo Hellum

Dato : 21-10-05 12:26

> Personligt har jeg ikke haft bedre coop oplevelser ned med Ghost Recon +
> udvidelser. Især hvis man flere dog, hvor man kan lave et pænt stort hold,
> men 2 personer holder det også til.

Kan kun tilslutte mig det 100%. Har spillet GR siden det kom på gaden, og er
nu medstifter af et fantastisk hold hvor vi er folk fra hele verden. Det er
suverænt i coop, og med diverse downloads af mods så har man altid nye
udfordringer klar.

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 14:16

http://americasarmy.com/

Dette er Spillet!!!!Og så er det Gratis!!!!!!!!

Fra : MicJen

Dato : 23-10-05 15:41

Battlefield 1942
eller nyeste skud på stammen