Japansk spids han
Fra : Tina

Dato : 20-10-05 09:36

Japansk spids han søger nyt blivende hjem

Taizu er 2½ år, utrolig sød og rar, men kan ikke enes med andre hunde, han
er meget bestemmende og holder de andre fra madskålen. Vi har fået ham
tilbage fra køber for ca 5 mdr siden. Han har haft et lidt trælst liv, har
gået i en hundefold og har intet oplevet siden han flyttede herfra da han
var 12 uger. Han er derfor ikke renlig, men utrolig sød, rar og MEGET kælen.
Han er
meget lærnem så tror sagtens han kan lære at være renlig, gå i snor osv.
hvis bare man har overskudet og tålmodigheden til det.

Han er ellevild når han er sammen med vores den mindste datter på 5 år og
vælter hende og hopper rundt og slikker hende i ansigtet, det ikke for at
være ond men fordi han vil lege og han kan ikke rigtig forstå at det er for
vildt. Så måske det er en fordel at det er et hjem uden børn.

Priside 1000,- og så er han kastereret når han flytter herfra.
Vi bor tæt på Aalborg

Send mig en mail hvis du er interesseret.

MVH Tina

Fra : Anita Andersen

Dato : 20-10-05 15:20

Prøv