Øremærkning
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 19-10-05 18:51

Hej Gruppe

For første gang har jeg fundet, (eller lad mig sige : katten fandt mig
en kat med en øretatovering....hvor skal jeg ringe hen med oplysningerne ?
Den er MEGET kælen og vil nok hurtigt hjem igen......

hilsen Majbritt

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 19-10-05 18:53

Hej Majbritt

her er links til de to registre
http://www.katteregister.dk/

http://www.dansk-katteregister.dk/

--
Marianne Hellemose
Katte ville vælge www.katteinfo.dk

Mahatma Ghandi

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 19-10-05 18:54

Hej MaiBritt
Nogen i sidste uge havde held med at ringe til Falck.
Du kan jo se øremærket, så hyg Jer så indtil ejeren findes.

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Carina

Dato : 19-10-05 22:13

Hej

I hvilket område har du fundet katten? Vores er meget savnet - en norsk
skovkatteblanding Øremærket YDF764, gråstribet med hvidt, steriliseret, OG
SAVNET på Dråbyvej i Jægerspris. Plakater er hængt op, vejsider afsøgt men
intet held ;O(
/Carina

Fra : Søren LH

Dato : 20-10-05 17:51

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> SAVNET på Dråbyvej i Jægerspris. Plakater er hængt op, vejsider afsøgt men

Det gør mig ondt at høre. Håber han finder vej hjem igen.

Mange hilsner
Søren

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 21-10-05 08:15

Hej Søren

Katten er rød og er fundet i Køge..Jeg har her til morgen talt med
"katteregisteret" den var ikke registreret hos dem, men jeg fik tlt.nr til
dyrlægen som har øremærket katten.Har ringet men han træffes først efter kl.
12.00 så jeg håber på det bedste...kryds fingre m.m. Jeg håber virkelig at
du også får din kat hjem igen.

hilsen Majbritt

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 21-10-05 08:17

En rettelse...svaret var jo til carina.....

majbritt ))