netværksdrev og printserver i et
Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-10-05 17:11

Hej Gruppe
Jeg skal bruge en printserver med to usb udgange, så jeg kan tilslutte en
laserprinter og en inkjet samtidig. Samtidig vil jeg gerne have et
netværksdrev, derfor tænkte jeg at der måske findes en enhed som har det
hele i et. Jeg her prøvet at søge efter det men har ikke fundet noget. En
anden mulighed kunne også være en printserver med 3 usb tilslutninger og
så en usbharddisk. Jeg her fundet denne
http://www.level1.com/products3.php?sklop=13&id=501360
som angiveligt kan bruges til at tilslutte en usbdisk som netværksdrev.
men den er kun med 2 usb indgange.
Kender I en med enten drev i eller med mindst 3 porte.

/Thomas

Fra : Ove Lie

Dato : 19-10-05 20:24

"Thomas Hansen" <thomas.hansenGORILLA@lite.dk> skrev i melding
news.sywhvsj9uxvtjp@sprinteren...
> [...]
> men den er kun med 2 usb indgange.
> Kender I en med enten drev i eller med mindst 3 porte.

Nei, men er det ikke mulig å tilslutte en enkel usb-hub, og slik tilslutte
flere en to enheter?

-Ove

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-10-05 23:20

> Nei, men er det ikke mulig å tilslutte en enkel usb-hub, og slik
> tilslutte
> flere en to enheter?
>
> -Ove

Hej
Det tror jeg ikke. Det er i forvejen svært at få flere enheder til at
virke igennem en usbhub.

/Thomas

Fra : Ove Lie

Dato : 20-10-05 09:31

"Thomas Hansen" <thomas.hansenGORILLA@lite.dk> skrev i melding
news.sywyzxxpuxvtjp@sprinteren...

> Hej
> Det tror jeg ikke. Det er i forvejen svært at få flere enheder til at
> virke igennem en usbhub.

ok, har ingen erfaring. Tenkte bare at det kanskje var en mulighet

-Ove

Fra : Allan \(privat\)

Dato : 25-10-05 08:55

Ovislink laver en WLAN Router der har de funktioner du taler om!
http://www.ovislinkcorp.dk/WMU9000.htm

/Allan