Endnu en hittemis/killing *suk* [Sydsjælla~
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 19-10-05 16:44

Ja, så har jeg endnu en hittemis-killing, den er fundet i Dagli' Brugsen
Nyråd, og er aldeles meget tam :)
Hvis du ved hvem der ejer den, så send en mail til ht [a] hus.dk eller ring,
tlf. nr. står på hjemmesiden

Se missen her:
http://hei.homepage.dk/pepsi.html

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Louise Hansen

Dato : 20-10-05 12:15

> [...]
> Nyråd, og er aldeles meget tam :)
> Hvis du ved hvem der ejer den, så send en mail til ht [a] hus.dk eller ring,

Hej Heidi.

Stakkels Pepsi....jeg håber på, at det lykkes dig at finde hendes
retmæssige ejere eller et nyt, godt hjem til hende. Hun er da bedårende.

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 22-10-05 11:04

> Hej Heidi.
>
> Stakkels Pepsi....jeg håber på, at det lykkes dig at finde hendes
> retmæssige ejere eller et nyt, godt hjem til hende. Hun er da bedårende.

Ja, det er umuligt ikke at blive forelsket *suk* også selvom jeg tror det er
en han *smil*
Pepsi har lagt billet ind på vildkat.dk, så det kan være nogle genkender den
eller vil give den et hjem.