Leg med Kattegrus
Fra : audi_quattro

Dato : 19-10-05 09:16

Hej gruppe

Thinka er nu 3mån og har lige fået en mani med at lige stikke potten
indenfor i katte-bakken og så hive en håndfuld grus ud på gulvet, som hun så
render og leger med/tygger lidt på osv. (bakken er en lukkket og med lem).
skide belastende, da man kan feje ca. 10gange om dagen!

Er begyndt at ignorere hende når hun gør det,, er det en god ide? Eller
hvordan er det lige med det katteopdragelse?? Hun er jo en killing endnu, så
er vel meget naturligt at der er lidt "krudt i røven" på hende og hun farer
lidt rundt!

Hvordan skal man ellers "opdrage" på en så ung hunkat, hvis hun f.eks farer
op på køkkenbordet (ikke sket endnu),, elller hænger og dingler i
persinnerne, vælter ting i vindueskarmen etc.??

Fra : OZ3BTO

Dato : 19-10-05 15:22

"audi_quattro" <audi_quattro@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> op på køkkenbordet (ikke sket endnu),, elller hænger og dingler i
> persinnerne, vælter ting i vindueskarmen etc.??

Kunne det tænkes den leger med gruset fordi der ikek er andet den kan lege
med ?

Vores kat er efterhånden 1½ år og hvis der ikke ligge legetøj ca overalt
ja så finder den skam selv noget
Der kan nævnes: Sokker, Foder, aviser/blade,Vinprop
Lighter Eller dens foretrukne .. Mobil tlf
Ja katten har egen mobil *GGGGGGG*'

Tøsen

Fra : audi_quattro

Dato : 19-10-05 15:54

Hehe,, der ligger netop legetøj OVERALT,, den har alt hvad en kat ku drømme
om! Den har div. mus, bolde, klartre træ, golf kugler, sokker, tja.. alt
muligt, både købt + hjemmelavet! Men tror måske bare at ALT skal undersøges,
hun er jo som sagt kun 3mån..

Fra : OZ3BTO

Dato : 19-10-05 19:15

> [...]
> om! Den har div. mus, bolde, klartre træ, golf kugler, sokker, tja.. alt
> muligt, både købt + hjemmelavet! Men tror måske bare at ALT skal

Bare en tanke

Tøsen

Fra : Karina Nielsen

Dato : 22-10-05 22:41

Heh, det kender jeg alt for godt til og Perle bliver 3 år i denne måned. Hun
er og bliver min lille ballademager - især efter kattegruset, så det er godt
at støvsugeren er opfundet*gg*

Karina